Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar’t!Testar länk
![]()
![]()
![]()
![]()
Nä, skruvade pushers är det inte och det har det väl aldrig varit på någon Seamastermodell? Räfflade ringen på bilden är kosmetika. Tror dom lovar att man kan trycka hela vägen ner till 600m på PO men osäker, på äldre 300 SMP så tror jag dom sa ok att trycka på dom ned till en 50m? Orolig att bada så kör på den vanliga dvs du skulle ha behållt den blå, den var ju bra alltså! Om den bara hade vägt lite mindre...Är det gängade knappar på po chronograph?Tänkte ang vattentäthet. Hur är det med att använda knapparna under vatten?
![]()
Nää vet inte var jag fått för mig att det skulle vara skruvade pushers, bara något som slog mig. Det ska känns att man har något på armen!Nä, skruvade pushers är det inte och det har det väl aldrig varit på någon Seamastermodell? Räfflade ringen på bilden är kosmetika. Tror dom lovar att man kan trycka hela vägen ner till 600m på PO men osäker, på äldre 300 SMP så tror jag dom sa ok att trycka på dom ned till en 50m? Orolig att bada så kör på den vanliga dvs du skulle ha behållt den blå, den var ju bra alltså! Om den bara hade vägt lite mindre...
Hmm...fick nys om annan dinka så ev får denna lämna...any takers?
![]()
![]()
Skröna! Går utmärkt att bada med en Speedy, bara den är servad och kronan inte är utdragen.Ska du ha en vattentät är väl valet ganska enkelt? Du kan väl inte ens nysa på en månklocka utan att den blir fuktskadad?
... och plastpåsen är tät samt att silvertejpen är dragen minst fem varv runt handleden!Skröna! Går utmärkt att bada med en Speedy, bara den är servad och kronan inte är utdragen.
Bitter much?... och plastpåsen är tät samt att silvertejpen är dragen minst fem varv runt handleden!
Omega Seamaster 200m "Pre-bond" från 80-talet.
Hej! Någon som vet något om denna och värdet på något sådanthär??![]()
Absolut inte! Försökte överdriva så mycket att det sista skulle framgå som ett skämt. För att vara saklig, jag tycket det är tydligt att det är lite att tänka på om man ska bada med en sådan klocka. Precis som Ingenjören skrev.Bitter much?
Absolut inte! Försökte överdriva så mycket att det sista skulle framgå som ett skämt. För att vara saklig, jag tycket det är tydligt att det är lite att tänka på om man ska bada med en sådan klocka. Precis som Ingenjören skrev.
Nej det var absolut en överdrift. Själv har jag en AT, men den tror jag bestämt att man vågar bada med. Hur är det med saltvatten?Ja speedyn kanske inte är fösta valet vid bad o lek (iof inte särsklit många som badar ens med dykardinkor) men allt snack om fukt gällande den är lite överdrivet![]()
De få ggr jag badar i hav har jag alltid sköljt av klockan i vanligt (sött) vatten efteråt...gäller även om jag badat i pool. vet ej om det är nödvändigt men det har blivit såNej det var absolut en överdrift. Själv har jag en AT, men den tror jag bestämt att man vågar bada med. Hur är det med saltvatten?
En läderjul?Tebax på länk för julhelgen
![]()
Japp menar läderEn läderjul?
Np. En underbar pjäs i vilket fall. Min Omega är på spa hos Swatch Group och kommer nog hem i mellandagarna. Får bli något annat till jul!Japp menar läder![]()
Vilken är det?Np. En underbar pjäs i vilket fall. Min Omega är på spa hos Swatch Group och kommer nog hem i mellandagarna. Får bli något annat till jul!
Blå SMP-c.Vilken är det?
Ok...nåt garanti ärenden då?Blå SMP-c.
Absolut. Den gick utanför COSC, men hoppas de lyckas justera den.Ok...nåt garanti ärenden då?