Visst är den fin Du köpte väl med länk? Använder inte den?En bild till då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst är den fin Du köpte väl med länk? Använder inte den?En bild till då
Japp köpte "paket" med länk o läder. Länken kommer säkert användas framöver...gillar dock den på läder bäst. Sedan är ju Omegas läder så jäkla bra bra, kvalité, mjukt o följsamt direkt ur boxenVisst är den fin Du köpte väl med länk? Använder inte den?
Härligt, precis det jag ville höra då AT 38.5 sitter som en smäck. Konstigt att dom inte finns till salu oftare här på KS ändå. Det är väl oftast dina som varit på Köp och SäljSitter ungefär som en AT 38.5. Globemstern upplves något större möjligtvis. Fantastik klocka
Mindes att @Kai la upp dettaHärligt, precis det jag ville höra då AT 38.5 sitter som en smäck. Konstigt att dom inte finns till salu oftare här på KS ändå. Det är väl oftast dina som varit på Köp och Sälj
Har iof endast sålt en Globis tidigareHärligt, precis det jag ville höra då AT 38.5 sitter som en smäck. Konstigt att dom inte finns till salu oftare här på KS ändå. Det är väl oftast dina som varit på Köp och Sälj
Snart 2 menar duHar iof endast sålt en Globis tidigare
Mindes att @Kai la upp detta
https://klocksnack.se/posts/1957487/
Känns ändå som kameran luras något, tycker Explorer och Globemaster ger en likvärdig storleksupplevelse. AT upplevs mindre i alla fall.
Håller med om att kameran luras något, upplever inte Globemastern som så mycket större som den ser ut i ovan länk.
Kika på lumebilderna nedan så ser det mer harmoniskt ut, ingen kamera som luras på samma vis. Men fortfarande upplevs Globemaster som större än AT, inte bara 0,5 mm större, utan kanske 1 mm större =) Kan ha med att urtavlan är ljus silver som ger den känslan också.
https://klocksnack.se/threads/visa-era-lume-shots.237/page-51#post-1920563
Ping @Zuuki
Gör sig bättre på läder tycker jag nog även om det finns fördelar med länk med. Föredrar det dressigare utseendet lädret ger den. Har känslan av att du med tycker så då du oftast kör med lädret?Testade lite med länk.
Japp lädret är en klar favorit även om det är kul att variera.Gör sig bättre på läder tycker jag nog även om det finns fördelar med länk med. Föredrar det dressigare utseendet lädret ger den. Har känslan av att du med tycker så då du oftast kör med lädret?
ähh...för en tia får du ju en mognare stil samt en snyggare dinkaTack för bilden @Kai ! Alltså, Globis är inte dum men merpriset mot AT känns liiite svårmotiverat. Hade varit ung samma så... Frugan frågade expediten varför den var dyrare och han svarade tungstenbezeln.
Stor risk jag byter ut SMPcn mot en Globis eller behåller den och lägger till en globis vad det lider. Lite sent ute men din är ju snart på köp och sälj?Japp lädret är en klar favorit även om det är kul att variera.
Klämde på en igen igår. Klickar inte helt att på att det är den jag vill ha. Tycker AT passar bättre som komplement till mina andra klockor, blir lite sportigare. Gillar Globis länk bättre men att kronan inte är skruvad ser jag som ett minus. Återstår att välja bland ATs 12 utgåvor av ref i 41 eller vad det är, kanske skippa länk och välja gummit? Svåra beslut..ähh...för en tia får du ju en mognare stil samt en snyggare dinka
Ahh...kör på det du gillar. Ang kronan varför är det en issue för dig? WR 100m fixar ju den utan skruvad krona.Klämde på en igen igår. Klickar inte helt att på att det är den jag vill ha. Tycker AT passar bättre som komplement till mina andra klockor, blir lite sportigare. Gillar Globis länk bättre men att kronan inte är skruvad ser jag som ett minus. Återstår att välja bland ATs 12 utgåvor av ref i 41 eller vad det är, kanske skippa länk och välja gummit? Svåra beslut..
Så läcker! En fråga, smalnar inte länken av mot låset?Klart värd en dubbelpost
Se åvan inlägg...Så läcker! En fråga, smalnar inte länken av mot låset?
Mentalt tar det emot att hoppa i vattnet utan skruvad krona även om det står 100m. Haft en kronograf med iofs skruvad krona och 100m men samma med den. Skruvad krona känns bra helt enkelt även om tillverkarna vet vad dom pysslar med.Ahh...kör på det du gillar. Ang kronan varför är det en issue för dig? WR 100m fixar ju den utan skruvad krona.
ok jag förstår ,tror jag...Mentalt tar det emot att hoppa i vattnet utan skruvad krona även om det står 100m. Haft en kronograf med iofs skruvad krona och 100m men samma med den. Skruvad krona känns bra helt enkelt även om tillverkarna vet vad dom pysslar med.
Mentalt tar det emot att hoppa i vattnet utan skruvad krona även om det står 100m. Haft en kronograf med iofs skruvad krona och 100m men samma med den. Skruvad krona känns bra helt enkelt även om tillverkarna vet vad dom pysslar med.
Nej, det sker väl inte. Exakt, skruvad krona på den där Colt Chrono'n hjälpte ju liksom inte när det finns pushers. Nu är inte det faktum att kronan inte är skruvad en dealbreaker i fallet Globemaster.alltså, hur öppnar man kronan av misstag? trycka till en pusher kanske men öppna en krona?
Någon som har sin SMP på läderband? Eller måste man köpa en Sub för att ha läderband på en dykare?
Säker på det?Varken sub eller SMP ska bäras på läder!