Säker på det?
Ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säker på det?
Någon som har sin SMP på läderband? Eller måste man köpa en Sub för att ha läderband på en dykare?
Klart man kan bära sin dykare på läder eller annat band om så önskas.
Ser bra ut!Kolla ungefär mitt på sida 92, avgör själv dock en svart. Vi ska väl inte vara så drastiska att det måste köpas en sub....
Perfekt anledning att köpa en till klocka juKlart man kan bära sin dykare på läder eller annat band om så önskas. Rent estetiskt funkar det bättre på SM300 tex än smp. Rent praktiskt om man badar etc inte så lyckat med läder. Vi är ju iof många som utsätter våra klockor för mkt bad o stora påfrestningar
Någon som har sin SMP på läderband? Eller måste man köpa en Sub för att ha läderband på en dykare?
Får helt enkelt köpa en till Riktigt sjysst 2254SMPc funkar ju bara på original eller speedylänk enligt mig, 2254 är bättre på att byta kostym i min mening
Däremot så blir jag lite sugen på en 1610-länk ibland!
Udda fågel verkligen som jag inte visste om. Intressant! Typ AT kronografboett (något större) och verk med regatta-modul. Runt 10 år gammal? (fick läsa på lite). Gillar den, lite Zenith-känsla över det.Med en udda fågel
Har du testat att vrida upp den via kronan ca 20 varv? Alltså då mer än bara ställa tiden.Tja fanboyz
Min SM300 stannade i helgen. Den hade bra kraftreserv men bara stannade. Ändrar jag tiden så går den i typ 5-10sek sedan stannar den igen, jag kan tydligt se att amplituden är mycket dålig. Klockan var ej utsatt för någon stöt, endast lite mindre vibrationer från mion Xbox-handkontroll.
Klockan är under garanti och ska få sig ett besök hos den lokala AD:n ikväll, men är det någon här på forumet som har hört om något liknande eller har varit med om detta? Urverket är cal.8400.
Absolut, detta har jag gjort. Vred kronan ca. 30 varv för att vara säker. Uppdraget var lite trögare än vanligt märkte jag, det var också en sak som jag uppmärksammade.Har du testat att vrida upp den via kronan ca 20 varv? Alltså då mer än bara ställa tiden.
Nej, aldrig hört om något sådan på denna typ av verk (8500 utan datum). Trist, men det är ju bara att lämna in den. Den torde åka vidare till Swatch Group i Stockholm.Absolut, detta har jag gjort. Vred kronan ca. 30 varv för att vara säker. Uppdraget var lite trögare än vanligt märkte jag, det var också en sak som jag uppmärksammade.
Ja, det blir säkert något sådant. Men jag återkommer om hur det går med denna. Det kan ju vara bra att vet för er andraNej, aldrig hört om något sådan på denna typ av verk (8500 utan datum). Trist, men det är ju bara att lämna in den. Den torde åka vidare till Swatch Group i Stockholm.
Tja fanboyz
Min SM300 stannade i helgen....endast lite mindre vibrationer från min Xbox-handkontroll..
Haha, ja, om klockan inte ska tåla lite vibrationer så vill jag utfärda en skarp varning till alla singel-kvinnorXbox killed the Omega
Ja vart är du @Undersköterskan ?Jag undrar var @Undersköterskan är!
Håller med, de har lite att lära av Rolex vad gäller länkar.Att länken smalnar av mot låset är snyggt o ger bättre symmetri (fel ordval kanske?). Svårt att se på bilden men från 20- 16 mm är det
Hade gärna sett att omega gjorde framtidens länkar lite mer avsmalnade
Jag kör min SMP 300M GMT på svart Hirsch performance "läder". Det ska ju vara vattensäkert också.Någon som har sin SMP på läderband? Eller måste man köpa en Sub för att ha läderband på en dykare?
Ser kanon utJag kör min SMP 300M GMT på svart Hirsch performance "läder". Det ska ju vara vattensäkert också.
Sån här alltså
https://www.watchobsession.co.uk/pr...-strap-in-black-0925002050?variant=1270405712
Hittade lite handledsbilder på nya 38mm
Tagna från https://omegaforums.net/threads/speedmaster-38-black—-324-30-38-50-01-001.68023/
Älskar verkligen sekundvisaren på den.Kör en dubbel
Ja, den är inte dum den!Älskar verkligen sekundvisaren på den.