Det är ett band för t.ex. Sub och BLNR, men med lätt bärjda bandstift passar den tydligen utmärkt till SmpC.
Vilken rolexmodell ska man utgå ifrån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ett band för t.ex. Sub och BLNR, men med lätt bärjda bandstift passar den tydligen utmärkt till SmpC.
Vet ej, men bandet är märkt med EH-5Vilken rolexmodell ska man utgå ifrån?![]()
Vilken rolexmodell ska man utgå ifrån?![]()
Det där var en oväntad, men en riktig höjdarkombination! Nu kanske det blir risk för hädelse, men helheten blev nästan bättre än "orginalet"!SMP med ”speedylänk” flyger!
![]()
![]()
Det där var en oväntad, men en riktig höjdarkombination! Nu kanske det blir risk för hädelse, men helheten blev nästan bättre än "orginalet"!![]()
Yes@Hebbe Cool DeVille! Också ny för i år?
Tycker den nya LE Speedmastern är svinsnygg!Trevlig Omega AW som Engströms igår bjöd in till. Nya SMPC imponerade irl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liter bilder från gtg på Engströms.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gillar också den rena looken utan vågor i urtavlan.Känner att den nya SMPc Wave Dial är lite för busy. Att den vill för mycket? Vågor är fint, men tycker inte de passar lika bra på den kermiska. Och den koniska He-ventilen känns inte helt rätt. Kanske känns annorlunda när mn kan se/prova den live.
![]()
![]()
Är nog rätt nöjd med min SMPc annars, mer ”clean” look ändå. Och idag är det sol!
Färska bilder:
![]()
![]()
Grymt! Ingår luppen med dykarringen på?
Måste säga att nya smp på nya gummit blev riktigt bra enligt mitt tycke!![]()
Den växer å växer å....
Måste säga att nya smp på nya gummit blev riktigt bra enligt mitt tycke!![]()
Kl är 23.58...tror din smp sackar liteGood night!
![]()
Hos mig är den bara 23.02 nu, men min klocka måste ligga lite efterKl är 23.58...tror din smp sackar lite![]()
Haha, ska nog ställa fram klockan nästa gång så man hinner förbereda posten. Så ser det ut som att man man postat dirr efter fotot är taget.Kl är 23.58...tror din smp sackar lite![]()
Du njuter säkert i en annan tidzonHos mig är den bara 23.02 nu, men min klocka måste ligga lite efter![]()
Till er som uttalar er om nya SMPC och inte prövat den irl. Testa o återkom
Den är så jäkla bra. Nu är lösningen med länken mot boetten bättre så den hamnar bättre mot handleden. Länken i sig är ett stort lyft både tekniskt och estetiskt. På bild gör den sig inte rättvisa framförallt inte i fotad i butik. Visst den är lite större o lite högre men ändå väldigt lyckad. Storleksmässigt känns den som mellan subc o black bay. Hade varit jäkligt smort om de packeterat den med gummi & länk.