• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Safirglas eller Hesalit?

• Safirglas

Röster: 379 53.8%
  • Hesalit

Röster: 326 46.2%

• Totala väljare
    705
Dagens nyförvärv, SM300 TT
FAB98D10-D235-4A72-A584-0FACB0AF1D16.jpeg

Tjena alla Omega kunniga, sitter själv på några stycken bland annat en klassisk Bond seamaster... aja, nog om det. Jag skulle behöva hjälp med att prissätta ett OEM klassisk seamaster clasp, fin och jämn patina över claspen och inga konstigheter med dykarförlängningen som de brukar vara på dessa.. Hjälp uppskattas.

Senast ändrad:
Tjena alla Omega kunniga, sitter själv på några stycken bland annat en klassisk Bond seamaster... aja, nog om det. Jag skulle behöva hjälp med att prissätta ett OEM klassisk seamaster clasp, fin och jämn patina över claspen och inga konstigheter med dykarförlängningen som de brukar vara på dessa.. Hjälp uppskattas.
Köpte nyligen ett nyare lås till min SMPC. Fick då reda på att listpris va runt 1500kr. Ett äldre lås om det går att köpa nytt bör kanske ligga på typ samma. 500-8000kr för ditt kan det vara rimligt? Kanske något mer om någon vill ha tidsenligt lås med patina till sin Bond klocka

Senast ändrad:
Köpte nyligen ett nyare lås till min SMPC. Fick då reda på att listpris va runt 1500kr. Ett äldre lås om det går att köpa nytt bör kanske ligga på typ samma. 500-8000kr för ditt kan det vara rimligt? Kanske något mer om någon vill ha tidsenligt lås med patina till sin Bond klocka
Tack för svar, får klura lite på de!

Tillbaka
Topp