Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Guld färgen matchar Indexen riktig bra.Dagens nyförvärv, SM300 TT
![]()
Är det den blåa eller svarta till höger? Fort för mig att de gjort den blåa mycket mer klarblå med årets och förra årets modell, stämmer det?Ny här tänkte visa min duo, fick hem min Seamaster 300 igår och 300M för 2 månader sedanmycket nöjd!
I slutändan står man där med Speedyn känns det som. Den lär dom inte våga förändra (läs förstöra) hoppas jag.
Snyggt, stort grattis!Dagens nyförvärv, SM300 TT
![]()
Guld färgen matchar Indexen riktig bra.
Grattis![]()
Tackar! Känner mig väldigt nöjd just nuSnyggt, stort grattis!![]()
”Är det en PO, mjau?”Kattskrället är nyfiken på nyförvärvet
![]()
Ja exakt hehe...”Är det en PO, mjau?”
Det! Kul val, den där blir nog riktigt härlig med tiden.Dagens nyförvärv, SM300 TT
![]()
Läckert!Dagens nyförvärv, SM300 TT
![]()
Nu är hon tillbaka från doktorn, endast 150kr landade det på hos Klockmaster GlobenAjajaj... Ser inte roligt ut, MEN ville bara säga att det var sjukt snygg config med det armbandet Lycka till m bezeln, hoppas det löser sig bra iaf!
Det lät sjukt rimligt! Nästan löjligt rimligtNu är hon tillbaka från doktorn, endast 150kr landade det på hos Klockmaster Globen![]()
Nu är hon tillbaka från doktorn, endast 150kr landade det på hos Klockmaster Globen![]()
Den där är ju inga problem att bada med. Överväg en Speedy Pro i stället, perfekt komplementMin Aqua Terra, supernöjd med denna. Men känner ändå ett sug efter en dykare.. Kan mycket väl bli en Seamaster 300m inom en rätt snar framtid!![]()
Köpte nyligen ett nyare lås till min SMPC. Fick då reda på att listpris va runt 1500kr. Ett äldre lås om det går att köpa nytt bör kanske ligga på typ samma. 500-8000kr för ditt kan det vara rimligt? Kanske något mer om någon vill ha tidsenligt lås med patina till sin Bond klockaTjena alla Omega kunniga, sitter själv på några stycken bland annat en klassisk Bond seamaster... aja, nog om det. Jag skulle behöva hjälp med att prissätta ett OEM klassisk seamaster clasp, fin och jämn patina över claspen och inga konstigheter med dykarförlängningen som de brukar vara på dessa.. Hjälp uppskattas.
Tack för svar, får klura lite på de!Köpte nyligen ett nyare lås till min SMPC. Fick då reda på att listpris va runt 1500kr. Ett äldre lås om det går att köpa nytt bör kanske ligga på typ samma. 500-8000kr för ditt kan det vara rimligt? Kanske något mer om någon vill ha tidsenligt lås med patina till sin Bond klocka
Inte ännu, men jag har ett blått Everest liggandes till min blåa som jag tänkte testa i sommar. Kommer bli så här:Någon provat denna kombon?
![]()
Inte ännu, men jag har ett blått Everest liggandes till min blåa som jag tänkte testa i sommar. Kommer bli så här:
![]()
Det är ett band för t.ex. Sub och BLNR, men med lätt bärjda bandstift passar den tydligen utmärkt till SmpC.Vad heter bandet och vilken klocka är det till egentligen ? Hittar inte några band till omega på deras sida..
Mvh