Ibland undrar man om det ens finns ett glasSjuk AR!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ibland undrar man om det ens finns ett glasSjuk AR!
Äh, drog tillbaka annonsen, ska göra mig hemmastadd med denna goding istället
![]()
Riktigt snygg
Om det skulle visa sig att du är tillräckligt kluven för att ångra dig så får du gärna höra av dig![]()
Hej på er! Någon som vet ifall jag kan hitta en Railmaster (220.10.40.20.06.001) någonstans i Stockholm?
Fantastisk klocka!
Hej på er! Någon som vet ifall jag kan hitta en Railmaster (220.10.40.20.06.001) någonstans i Stockholm?
Fantastisk klocka!
Tycker jag inte, sitter bra!Hade pappas Omega på besök. Lite för klumpig på min 16.5cm handled men fin är den!
![]()
![]()
Tycker den sitter riktigt bra!Hade pappas Omega på besök. Lite för klumpig på min 16.5cm handled men fin är den!
![]()
![]()
Riktigt bra den där. Varit sugen flera gånger.När man försöker vara lika cool som Daniel Craig
![]()
Riktigt bra den där. Varit sugen flera gånger.
Testar gärna om du har kvar den tills nästa gång.
Min drömklocka det där! Speciellt med band och inte länk. Går och drar mig för att testa den i butik, för jag är rädd att när jag väl gör det så är det omöjligt att stå emot.Railmaster idag![]()
![]()
En jäkla mumsig klocka alltså.Hade pappas Omega på besök. Lite för klumpig på min 16.5cm handled men fin är den!
![]()
![]()
Det var det jag gjorde..Min drömklocka det där! Speciellt med band och inte länk. Går och drar mig för att testa den i butik, för jag är rädd att när jag väl gör det så är det omöjligt att stå emot.
Jag som hade bestämt mig för en kronograf, börjar nu luta åt denna. Tänkte lämna två andra i byte, gäller att hitta någon som nappar, I världen utanför KS (får inte annonsera än).Bra, då kan jag vela och tveka ett tag till!
Jag är nog en av världens sämsta klockköpare, tar minst 1 år per klocka bara att bestämma sig....
Blir så frestad. Var hittar man någon som kan tänka sig ett par andra klockor, longines hydroconquest och frederique Constant vintage rally healey, som delbetalning?Måste instämma med föregående talare. Jag va ganska tveksam mot 42mm. Men den nya SMP är grym på alla sätt. Svårt att hitta något nytt som håller samma nivå för 42k (efter lite rabatt från listpris).
![]()
Blir så frestad. Var hittar man någon som kan tänka sig ett par andra klockor, longines hydroconquest och frederique Constant vintage rally healey, som delbetalning?
Blir så frestad. Var hittar man någon som kan tänka sig ett par andra klockor, longines hydroconquest och frederique Constant vintage rally healey, som delbetalning?
Det har du rätt i. Vet inte riktigt var bara. Är bara prospect här i nulägetFörmodligen bäst att sälja först.
Det har du rätt i. Vet inte riktigt var bara. Är bara prospect här i nuläget
Haha, jag förstår. Kanske är lyckligt ovetande om hur bra prospect-läget är. Har en känsla av att frestelserna blir många.Jag var också bara en prospect och hade inga planer på mer. Det gick åt helvete i ett ruggigt tempo.
Så du får nog posta snart!
Gummi klär den! Funderar skarp på att införskaffa ett själv.Testar gummi idag
![]()
Ja verkligen. Köpte här ifrån: https://www.zealande.comGummi klär den! Funderar skarp på att införskaffa ett själv.
När du har fått Omega gummit och hunnit jämföra så förväntar vi oss en snabb reviewJa verkligen. Köpte här ifrån: https://www.zealande.com
Grymt böjd, mjukt gummi med perfekt passform till boett. Väntar på mitt omega-gummi som fortfarande är restat.