Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om vi pratar om en 145.012 med 321 så räcker väl inte 50 idag även om den är sliten och i behov av service? Men handlar mycket om skick och också om originallänk finns m m. @Nickmikael om du eller din kollega postar bättre bilder och mer fakta i Speedmastertråden så kan säkert någon ge lite bra svar.Man måste ha fler och bättre bilder för att avgöra värde men över 40 iaf. 50 kanske men den är ju rätt sliten...
Köp! En av de bättre klockorna på gummiOm jag råkade köpa originalgummi och viklås till min Seamaster Planet Ocean? Ja! Kan vara ett av årets klart trevligare "misstag"
![]()
Redan gjortKöp! En av de bättre klockorna på gummi.
Helt rätt!Redan gjort![]()
Du har säkert rätt! För mig är det helt obegripligt att ngn skulle betala över 50 för den när @Hasse Varg inte fått 77 för denna:Om vi pratar om en 145.012 med 321 så räcker väl inte 50 idag även om den är sliten och i behov av service? Men handlar mycket om skick och också om originallänk finns m m. @Nickmikael om du eller din kollega postar bättre bilder och mer fakta i Speedmastertråden så kan säkert någon ge lite bra svar.
Ja, jag håller med och skall inte försöka mig på värdering för jag har inte det kunnandet. Sen att klockor inte säljs snabbt på KS beror långt ifrån alltid på att priset är fel även om vissa skriver så.Du har säkert rätt! För mig är det helt obegripligt att ngn skulle betala över 50 för den när @Hasse Varg inte fått 77 för denna:
https://klocksnack.se/threads/omega...22-1-a-utgåvan-av-moonwatch-only-ingår.99787/
Ser dock att det sålts en i vad jag tycker är förstört skick för 59 så antar att folk inte betalar för skick trots allt. För mig personligen bör denna ligga ngn stans 50% av ett grymt ex, kanske lägre. Men som sagt bevisligen är det inte fallet.
Blue on blue är så jäkla fräscht!Om jag råkade köpa originalgummi och viklås till min Seamaster Planet Ocean? Ja! Kan vara ett av årets klart trevligare "misstag"
![]()
Men tack! Håller med... Bifogar några till bildbevis så alla kan döma självaBlue on blue är så jäkla fräscht!
Men tack! Håller med... Bifogar några till bildbevis så alla kan döma själva
Spontant så är jag väldigt nöjd, även om jag bara haft nöjet att bära konfigurationen några timmar under helgen.Lär bli mkt mer framöver dock, riktigt fin kvalitetskänsla och har aldrig haft ett gummi som känts så classy.
![]()
![]()
![]()
Grym!Bästa Klocksnackare,
Nyss inkommet, Omega Seamaster 300M Diver i svart keramik, 43,5mm, pris 77.800.-.
![]()
Nu har jag adderat enSer att jag inte postat ngn bild här... Gillar Omega
Mina nuvarande omegor
![]()
![]()
![]()
![]()
Monstret (inte min klocka)Ett riktigt monster! (Inte min klocka)
![]()
Den Pie Pan Connien är riktigt fin, säg till om du någon gång funderar på att göra dig av med den...Ser att jag inte postat ngn bild här... Gillar Omega
Mina nuvarande omegor
![]()
![]()
![]()
![]()
Ett riktigt monster! (Inte min klocka)
![]()
Och folk säger att pannor är stora och klumpigaMonstret (inte min klocka)
![]()
Märks ju knappt på armen...Och folk säger att pannor är stora och klumpiga![]()
Håller med. En 47mm panna sitter mycket bekvämareMärks ju knappt på armen...
Måste säga att stora Panerai klockor sitter bättre på min handled.
![]()
Omegan är som du säger väldigt speciell, riktigt cool klocka, det är inte ofta man ser en sån ute på stan.Håller med. En 47mm panna sitter mycket bekvämaremen omegan är väldigt speciell
Tack! Lär inte hända tyvärr.Den Pie Pan Connien är riktigt fin, säg till om du någon gång funderar på att göra dig av med den...![]()
Är inte jätte vanlig...har nog aldrig sett nån IRL.Någon som kan skriva något om Omega speedmaster med ref nr 32105000?
Tack på förhand!
Bra, 6969 betyder i stort sett unlimited och mer 321 till folket uppmuntras! 90k är dock rätt saftigt men med stort utbud lär inge beg-priserna gå över det så man kanske kan plocka upp en ny 321 till lite vettig peng iaf.Kanske redan postats tidigare här eller i basel tråden? Omega hade en egen träff i Zurich för sina ÅF...här finns lite att läsa om kommande släpp...tyvärr inga bilder
https://eriksonurhandel.home.blog/2019/03/22/2019-03-22-omega-nyheter/
Har fått höra att speedyn som släps i 6969 ex ska lista ish 90tkr...känns mastigt även om det är en 50th utgåva. Bond SMP kommer med både länk o gummi...tråkigt att Omega inte paketerat den nya smp så...tror det hade sålt bra.