Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Märks ju knappt på armen...
Måste säga att stora Panerai klockor sitter bättre på min handled.
![]()
18 cmmått på din handled?
Härlig hoj oxå..
Lite trevlig marknadsföring från Omega!![]()
https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=669846
(för er som inte orkar klicka in på länken: Omega skall få prishöjningar 1 maj)
Kan någon bekräfta om detta även gäller i Sverige? @ERIKSON URHANDEL @Nymans Ur 1851 @Ernesto ?
Kan också bekräfta en kommande prishöjning per den 1 maj.https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=669846
(för er som inte orkar klicka in på länken: Omega skall få prishöjningar 1 maj)
Kan någon bekräfta om detta även gäller i Sverige? @ERIKSON URHANDEL @Nymans Ur 1851 @Ernesto ?
Stämmer det också att Omega håller på leveranserna?Kan också bekräfta en kommande prishöjning per den 1 maj.
Stämmer inte, utan klockor vilka blir klara på fabrik allokeras ut till samtliga regioner solidariskt.Stämmer det också att Omega håller på leveranserna?
Jag har beställt en, men kan inte få något besked om leveranstid.
Ok, tack för snabb respons.Stämmer inte, utan klockor vilka blir klara på fabrik allokeras ut till samtliga regioner solidariskt.
Men du får väl ändå nuvarande pris om du redan lagt en beställning?Ok, tack för snabb respons.
Det hoppas och förutsätter jag.Men du får väl ändå nuvarande pris om du redan lagt en beställning?
Du ska ha den, hur känner du själv? Jag tycker det funkar. Blir ju fel vinkel när man vrider upp handen.För stor på mina 16-16,5 cm handleder?
Alldeles för stor i mitt tycke.För stor på mina 16-16,5 cm handleder?
Testa 36:an, sitter nog riktigt fint på digFör stor på mina 16-16,5 cm handleder?
Det är väl lite av ett gränsfall kan jag tycka.. Har inte kunnat bilda bestämd uppfattning utan velar lite fram och tillbaka. Känns nästan som jag försöker övertyga mig att den faktiskt inte är för stor när jag innerst inne vet att den är det..Du ska ha den, hur känner du själv? Jag tycker det funkar. Blir ju fel vinkel när man vrider upp handen.
Tack får nog instämma trotsalltAlldeles för stor i mitt tycke.
Har svårt för så små dykare även om det rent proportionsmässigt/estetiskt skulle säga betydligt bättre ut.. Kanske bara är en vanesak dockTesta 36:an, sitter nog riktigt fint på dig![]()
Ja så är det, ser kanske inte riktigt rätt ut. Passar nog din handled men kan se lite skevt ut med en dykare i den storleken iallafall.Det är väl lite av ett gränsfall kan jag tycka.. Har inte kunnat bilda bestämd uppfattning utan velar lite fram och tillbaka. Känns nästan som jag försöker övertyga mig att den faktiskt inte är för stor när jag innerst inne vet att den är det..
Tack får nog instämma trotsallt
Har svårt för så små dykare även om det rent proportionsmässigt/estetiskt skulle säga betydligt bättre ut.. Kanske bara är en vanesak dock![]()
Tack, jag får ta mig till närmaste AD och prova midsize versionen..Det stora problemet är att länken aldrig kommer att sitta bekvämt när bandhornen hänger över handleden.
Här är min 36mm på samma handledsmått:
![]()
Alberts påstående stämmer även här. En liten dykare på en smal handled ser inte så liten ut. 36mm är ju inget damur ändå. Tror det kan flyga!Ja så är det, ser kanske inte riktigt rätt ut. Passar nog din handled men kan se lite skevt ut med en dykare i den storleken iallafall.