Benjamin1910
Basic
Köpte en Tudor Black Bay 58 och tänkte göra mig av med denna. Men inser nu att den är alldeles för bra för att sälja så nu får Tudorn leta ny ägare istället...
![]()
Bravo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte en Tudor Black Bay 58 och tänkte göra mig av med denna. Men inser nu att den är alldeles för bra för att sälja så nu får Tudorn leta ny ägare istället...
![]()
Den är fantastisk. Gärna fler bilder (kanske på armen tom?)Jäkligt nöjd med min Ploprof
![]()
![]()
Oerhört fin klocka!Omega Seamaster Trilogy. Otroligt trevlig och välbalanserad med sina 39 mm. Ett extra plus i kanten med alla tillbehör som följer med! Bra pang för slanten.
![]()
Jäkligt nöjd med min Ploprof
![]()
![]()
Den är fantastisk. Gärna fler bilder (kanske på armen tom?)
Absolut, kommer här.Kan vi inte få se en bild när du har den på dig?
Brutalt bra!Absolut, kommer här.
![]()
![]()
hur stora handleder har du?Absolut, kommer här.
![]()
![]()
Ca 17,5hur stora handleder har du?
löjligt cool klocka!!!!!Ca 17,5
Aj det där ser inte kul utHej på er,
Det kostar att snubbla i Málaga.
Har fått detta kostnadsförslag från Omega.
Är det rimligt med 22k+ för detta?
"Hej Sven
Vi har fått besked från Omega angående din rep 47743, Omega ref 21230445001001, serienr 86904370, klockan är stötskadad, glaset krossat, glasringen repig, tavlan skadad. Det kommer att behövas en komplett genomgång samt byte av glas, tavla och vrid ring, total kostnad 22100 Kr. Vi avvaktar besked från dig
Vänliga hälsningar,"
![]()
Så här såg den ut någon dag innan.
![]()
Hej på er,
"Hej Sven
Vi har fått besked från Omega angående din rep 47743, Omega ref 21230445001001, serienr 86904370, klockan är stötskadad, glaset krossat, glasringen repig, tavlan skadad. Det kommer att behövas en komplett genomgång samt byte av glas, tavla och vrid ring, total kostnad 22100 Kr. Vi avvaktar besked från dig
Vänliga hälsningar,"
![]()
![]()
Hej på er,
"Hej Sven
Vänliga hälsningar,"
![]()
![]()
Japp, det går på hemförsäkringen sedan står arbetsgivaren för självrisken så jag slipper lägga något själv.Hemförsäkring, kanske?![]()
Japp, det går på hemförsäkringen sedan står arbetsgivaren för självrisken så jag slipper lägga något själv.
Jag tänkte mer på att det är ganska saftigt pris för att få den åtgärdad.
Atb
Sven
Perfekt sommarklocka. Jag gillar den
SJUKT Nice!
Man vill gärna riva verket i bitar för att se att det inte finns glasbitar där i som gnider runt.Vet man att urverket är skadat? Hur stor är skadan på på tavlan? Kanske kunde man bara byta glas och se hur det ser ut efter det?