Ja, det var ingen vanlig service.What? Du måste skämta, uttagen i juni o servad i sept, varför då? nåt som har hänt eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det var ingen vanlig service.What? Du måste skämta, uttagen i juni o servad i sept, varför då? nåt som har hänt eller?
Ok, ja det förklarar ju saken, snygg modell förrestenJa, det var ingen vanlig service.Byte av ringen pga skada (en 1-årig dotter som kastade en sten på den).
Ingen koll på prisbild, men var väl medveten om att det ska på tull och moms på det priset då det är utanför EU, så den kommer kosta dig över 20k.Tjenare, jag har länge legat i det "lägre segmentet" gällande klockor med hamilton, tissot, certina m.m.
Jag har suktat efter en omega seamaster aqua terra med läderrem då jag inte är en stålkille.
https://www.chrono24.se/omega/seama...nxPIYj_Nj53Lh0rjYzl3AISvt4R-5Wx6vtN0usJjCaK3o
Hittade den här på Chrono24. Hur säkert är det med att den är "äkthetsgaranterad"? Och är det något annat skumt, tänker att den är väldigt billig för att vara en automat om man jämför med liknande på Chrono. Ni experter kanske kan hjälpa mig![]()
Tjenare, jag har länge legat i det "lägre segmentet" gällande klockor med hamilton, tissot, certina m.m.
Jag har suktat efter en omega seamaster aqua terra med läderrem då jag inte är en stålkille.
https://www.chrono24.se/omega/seama...nxPIYj_Nj53Lh0rjYzl3AISvt4R-5Wx6vtN0usJjCaK3o
Hittade den här på Chrono24. Hur säkert är det med att den är "äkthetsgaranterad"? Och är det något annat skumt, tänker att den är väldigt billig för att vara en automat om man jämför med liknande på Chrono. Ni experter kanske kan hjälpa mig![]()
Lågt pris, okänd årsmodell, inga originalhandlingar eller låda och från Ryssland.
Mitt spidey-sense is tingeling.
I guess, tänkte i samma banor. Ekonomen inombords slåss med rimligheten. Får kanske kolla vidare![]()
Samma här. Älskar min med!Älskar min Railmaster!![]()
Tur! Ser ut som att du skulle frontalkrockat duktigt annarsOmega äger!!
(Parkerad bil)
![]()
Fick hem denna idag.
![]()
vilken storlek på den där? Blir ju riktigt sugen på en nyare PO.
Minns min med glädje och älskade den blå keramiska tavlan. Var mer att den var för tung än för stor så skulle ha haft det där läder/gummi-bandet i stället för länken.43,5mm, bärs dock lite mindre tycker jag. Dock hyfsat tjock men det är ju en 600m dykare.
Väldigt bekväm på originalbandet.
Minns min med glädje och älskade den blå keramiska tavlan. Var mer att den var för tung än för stor så skulle ha haft det där läder/gummi-bandet i stället för länken.
Den har ett skönt djup den där, även om det naturligtvis kommer på bekostnad av tjocklek.Känns bra det här, trevlig tavla!
![]()
Vill du ha bättre pris än C24 och andra gråhandlare är det nog köp av privatpersoner som gäller.Jag skulle vara mycket tacksam om någon av er erfarna klockentusiaster kunde ge mig tips på var man kan få tag på begagnade
AquaTerra Co-Axial Cal 2500 alt Cal 8500.
Hittar många på Chrono 24 samt ett par hos Jälmers Ur dock med ganska saftiga prislappar.
24 tkr går bra, dock inte så mkt högre. Har du några tips på AD som säljer sådana? Är 27 t kr högt pris för en cal 2500 från 2003? Tänkte om jag har ngn prutmöjlighet.Vill du ha bättre pris än C24 och andra gråhandlare är det nog köp av privatpersoner som gäller.