Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu såDen var ju trevlig. Hur smakar den? Värd att beställa? 35euro är inte så farligt.
Bra där, tackNu så
Mkt trevlig. Lagom söt
Vilken komboNu så
Mkt trevlig. Lagom söt
Låter bra! Beställde 2 st igår. Nu är det bara klockan kvarNu så
Mkt trevlig. Lagom söt
Bra tillskott!321 plasten ska av snart
Wow! Snyggt! Grattis!321 plasten ska av snart
@perhog våta dröm att ha kvar plasten...Wow! Snyggt! Grattis!
Tog de inte av plasten i butiken. Är ju ingen dussin speedy samt en process för att få köpa.
Låt plasten sitta kvar, det gör den på min321 plasten ska av snart
Grymt ! Stort grattis !321 plasten ska av snart
Din omega samling är en dröm!321 plasten ska av snart
Tack super nöjdBra tillskott!
Jag fick ha den kvar länken kommer inte att komma till användning inom närmaste tiden.Wow! Snyggt! Grattis!
Tog de inte av plasten i butiken. Är ju ingen dussin speedy samt en process för att få köpa.
Ja men tänker lite så ja medLåt plasten sitta kvar, det gör den på min
tackGrymt ! Stort grattis !
Och förhoppningsvis snart fulländad heheDin omega samling är en dröm!
Vet vi vilket datum omega justerar priserna?Räkna med snarare 10% i juni, så skynda köp ni som är sugna. För exakt pris så får man kontrollera modell för modell, då några nylanserade modeller kan få en mindre höjning.
De höjde priserna den 1 juni med ca 5-6%.Vet vi vilket datum omega justerar priserna?
God morgon!
De verkar stämma ser att majoriteten av klockorna är prisjusterade på Omegas sida. Ska bli intressant att följa utvecklingen på det här och vart det slutarDe höjde priserna den 1 juni med ca 5-6%.
Det är något jävligt fel med denna bilden...God morgon!
Oops! Det var inte meningen att det skulle synas.Det är något jävligt fel med denna bilden...
Speedy och endast varsellshorts känns så himla fel men ändå så härligt att se!
Haha bara kul å se folk i branschen som faktiskt använder dyrare klockor när som jobbarOops! Det var inte meningen att det skulle synas.
Nej, det är nog inte den vanligaste kombinationen, men är man Omegafrälst så...
Ingen på jobbet som har nån aning om vad jag har på armen ändå.
Jag sitter 90% av tiden i maskin - måste jag ut och jobba har jag alltid handskar på, sen kan ju ta av mig klockan också. En billig på dan är ju ett alternativ, men jag vill använda klockorna så mkt som möjligt. Kul med andra spakapor här.Haha bara kul å se folk i branschen som faktiskt använder dyrare klockor när som jobbar
Jag kör mest g-shock när jag jobbar
Kör själv mobilkran så jag är med en spak apa
Exakt! Man kan faktiskt ta av sig klockan vid vissa tillfällen. Jag gör också så. Hellre det än att behöva gå med något man inte riktigt gillar hela dagen.Jag sitter 90% av tiden i maskin - måste jag ut och jobba har jag alltid handskar på, sen kan ju ta av mig klockan också. En billig på dan är ju ett alternativ, men jag vill använda klockorna så mkt som möjligt. Kul med andra spakapor här.
Antar att det inte blir mycket hänga på spaden och kolla på brudar för din delJag sitter 90% av tiden i maskin - måste jag ut och jobba har jag alltid handskar på, sen kan ju ta av mig klockan också. En billig på dan är ju ett alternativ, men jag vill använda klockorna så mkt som möjligt. Kul med andra spakapor här.