• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Safirglas eller Hesalit?

  • Safirglas

    Röster: 352 52.9%
  • Hesalit

    Röster: 314 47.1%

  • Totala väljare
    666

ajvar

Rolex
2-Faktor
Smp idag :)!
20230615_134432.jpg
 

DIR

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Tack super nöjd ❤️
Wow! Snyggt! Grattis!
Tog de inte av plasten i butiken. Är ju ingen dussin speedy samt en process för att få köpa.
Jag fick ha den kvar :) länken kommer inte att komma till användning inom närmaste tiden.
Låt plasten sitta kvar, det gör den på min :)
Ja men tänker lite så ja med 👌
Grymt ! Stort grattis !
tack 🤗
Din omega samling är en dröm! :)
Och förhoppningsvis snart fulländad hehe 🫣
 

Rulle

Audemars
2-Faktor
Oops! Det var inte meningen att det skulle synas. :)
Nej, det är nog inte den vanligaste kombinationen, men är man Omegafrälst så...
Ingen på jobbet som har nån aning om vad jag har på armen ändå.
Haha bara kul å se folk i branschen som faktiskt använder dyrare klockor när som jobbar

Jag kör mest g-shock när jag jobbar
Kör själv mobilkran så jag är med en spak apa 😄
 
Haha bara kul å se folk i branschen som faktiskt använder dyrare klockor när som jobbar

Jag kör mest g-shock när jag jobbar
Kör själv mobilkran så jag är med en spak apa 😄
Jag sitter 90% av tiden i maskin - måste jag ut och jobba har jag alltid handskar på, sen kan ju ta av mig klockan också. En billig på dan är ju ett alternativ, men jag vill använda klockorna så mkt som möjligt. Kul med andra spakapor här.
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Jag sitter 90% av tiden i maskin - måste jag ut och jobba har jag alltid handskar på, sen kan ju ta av mig klockan också. En billig på dan är ju ett alternativ, men jag vill använda klockorna så mkt som möjligt. Kul med andra spakapor här.
Exakt! Man kan faktiskt ta av sig klockan vid vissa tillfällen. Jag gör också så. Hellre det än att behöva gå med något man inte riktigt gillar hela dagen.
 

Rulle

Audemars
2-Faktor
Jag sitter 90% av tiden i maskin - måste jag ut och jobba har jag alltid handskar på, sen kan ju ta av mig klockan också. En billig på dan är ju ett alternativ, men jag vill använda klockorna så mkt som möjligt. Kul med andra spakapor här.
Antar att det inte blir mycket hänga på spaden och kolla på brudar för din del :hilarious:

Själv så sover jag mest i kranhytten...
Var en jävla omställning med lugnet i kranyrket när man bytte från att köra betongpump där det är action hela tiden


Sällan man ser dyrare klockor på byggen om det inte är på basernas handleder...
Dom med vita hjälmar och rena kläder
Alltså dom man alltid ska undvika:angel:

Vet att där finns en ingjuten Blå gammal Bond smp på ett ställe i Göteborg
Den betongbilsförarn skratta sig lycklig att han fick en ny på försäkringen
 
Topp