Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr, är det glest med brudar som jag dock skulle haft tid att titta på ibland.Antar att det inte blir mycket hänga på spaden och kolla på brudar för din del
Själv så sover jag mest i kranhytten...
Var en jävla omställning med lugnet i kranyrket när man bytte från att köra betongpump där det är action hela tiden
Sällan man ser dyrare klockor på byggen om det inte är på basernas handleder...
Dom med vita hjälmar och rena kläder
Alltså dom man alltid ska undvika
Vet att där finns en ingjuten Blå gammal Bond smp på ett ställe i Göteborg
Den betongbilsförarn skratta sig lycklig att han fick en ny på försäkringen
Well han löser delar men jag har då haft problem med misstag av honom på de två senaste klockor jag haft hos honom båda fått lysmassa avskrapad, så jag hade gått någon annanstans. Bättre val är Pearlman, dock dyrare eller så hade jag skickat till Farfars klocka i Stockholm.Kolla med Gaston i Partille som @Stefan S tipsade om.
Hört mycket gott om honom genom åren.
Fasen vad tråkigt.Well han löser delar men jag har då haft problem med misstag av honom på de två senaste klockor jag haft hos honom båda får lysmassa avskrapad, så jag hade gått någon annanstans. Bättre val är Pearlman, dock dyrare eller så hade jag skickat till Farfars klocka i Stockholm.
Tjusigt! Grattis, hoppas nu förblir nöjd.Så omåttligt nöjd med denna Seamaster 300 (Heritage)!
Iof en bild från nån tidning som varit uppe i tråden tidigare.
Tydligen den nya seamastern!
Missat Plockar bort.Iof en bild från nån tidning som varit uppe i tråden tidigare.
Äh…ingen skada skedd. Ska bli spännande o se vad som presenteras hursomhelst. Spänningen innan nya släpp är dock ofta mer spännande än själva släppetMissat Plockar bort.
Kan det vara aqua terra casebacken?150m… ingen smp eller PO då. (bilden från insta tagen ifrån Omega forum)
ja det känns som någon Aqua variantKan det vara aqua terra casebacken?
Du har ju typ 100 tals i denna tråden samt ett 100 tal till i denna tråden https://klocksnack.se/threads/upprop-omega-smp-alla-som-har-eller-har-haft-en.6965/Skulle vara kul att få se lite wristshots på nyaste modellen av Seamaster 300 diver 42mm. Jag har 17cm och 50mm bredd.
Provade 43.5mm på gummi idag, den kändes för stor för min handled pga luggarna.
Vet att de ligger massor med bilder. Men svårt att veta vad folk har för storlek på handled av att se en bildDu har ju typ 100 tals i denna tråden samt flera ett 100 tal till i denna tråden https://klocksnack.se/threads/upprop-omega-smp-alla-som-har-eller-har-haft-en.6965/
men en bild eller två kan jag åstadkomma ändå (17-17,5 handled)
Vet att de ligger massor med bilder. Men svårt att veta vad folk har för storlek på handled av att se en bild
Tack för referens!