Njae..för mkt pengar samt ej länk till den. Snygg modell i övrigt
Gillar den men agreed om priset. Dessutom oklart hur de patineras över tid? Tål inte brons-patina som mest ser smutsigt ut enligt mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Njae..för mkt pengar samt ej länk till den. Snygg modell i övrigt
Denna har väl en del guld iblandat just för att det inte ska bli så patineratGillar den men agreed om priset. Dessutom oklart hur de patineras över tid? Tål inte brons-patina som mest ser smutsigt ut enligt mig.
Uppskattat att du håller koll åt oss övriga... Fantastisk klocka!Fullmåne i dag!
Snyggt!
Grattis! Var faktiskt själv sugen på just den där.
Do it! Länken är riktigt bekväm!Snyggt!
Funderar på att komplettera min med länk oxå även om jag gillar den bäst på lädret.
Tack, första gången med globemaster så det känns kul. Mycket positivt överraskad trots att det känns weird med en omega utan inskruvbar krona.Grattis! Var faktiskt själv sugen på just den där.
Jo jag vet. Hade länk på de 2 Globis jag haft tidigareDo it! Länken är riktigt bekväm!
Alltid ”lucky crown” juTack, första gången med globemaster så det känns kul. Mycket positivt överraskad trots att det känns weird med en omega utan inskruvbar krona.
VinnarmentalitetAlltid ”lucky crown” ju
Vet, tar emot att bada med dom då. Men det problemet sitter väl enbart i huvudet? Alltid känt att man borde vidga vyerna tlll annat än SMP/AT/PO och Speedy.Tack, första gången med globemaster så det känns kul. Mycket positivt överraskad trots att det känns weird med en omega utan inskruvbar krona.
Kolla med @jankoxxx han gör måttanpssat samt om inget i webbshopen passar.Letar efter ett nytt band som passar till en Speedmaster med Omegas viklås (20-18mm) men vet inte riktigt vad jag ska söka på för att hitta rätt.
Hittills har jag hittat originalband från Omega men tycker 5000kr är alldeles för dyrt. Också sett några på nätet som gör customband som verkar prisvärda men med lång ledtid och varierande kvalitet.
Finns det verkligen ingen av de stora tillverkarna (hirsch, rios) som tillverkar band som passar?
Tack på förhand!
Va är det för länk?
En US1171 med original spänne/yttre hölje.Va är det för länk?
Svårslaget med ”sword hands”, vad mäter den från bandhorn till bandhorn?
Håller med, Omegas sword hands är riktigt bra!Svårslaget med ”sword hands”, vad mäter den från bandhorn till bandhorn?