För stort för mig får hålla tillgodo med min 2254 eller börja med steroiderHåller med, Omegas sword hands är riktigt bra!
47,5mm lug to lug
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För stort för mig får hålla tillgodo med min 2254 eller börja med steroiderHåller med, Omegas sword hands är riktigt bra!
47,5mm lug to lug
Satan Clean! Big ups
Är inte den 47mm lug to lug? Tycker den här typ bärs bättre i och med att den inte har solida ändlänkar, till skillnad från Peter BlakeFör stort för mig får hålla tillgodo med min 2254 eller börja med steroider
Sorry, mixade ihop referenserna. Det är midsize 2252 jag menar.Är inte den 47mm lug to lug? Tycker den här typ bärs bättre i och med att den inte har solida ändlänkar, till skillnad från Peter Blake
Aha fattar, ja då är det ju skillnad! Grym modell det där med svärdindexSorry, mixade ihop referenserna. Det är midsize 2252 jag menar.
Fantastisk klocka!Senaste Omegan, en Seamaster 300 WatchCo
En halvlänk hade gjort susen ja!Lunchrast på hemmakontoret.
Gjorde ett impulsköp då jag länge velat ha en GMT funktion och jag är supernöjd. Älskar länken, lika mycket smycke som klocka, elegant och smakfullt. Ska nog pilla dit en halvlänk till så den är liiite tajt.
Haha, sitter dock inte alls så tajt som det ser utEn halvlänk hade gjort susen ja!
Vilken bild med månen och snön! Bästa jag sett på länge. Sällan man ser den konfigurationen ute på stan tycker jag, den har något helt klart.Kvällspromenad
Tack! Ja det är kul med något lite annorlunda.Vilken bild med månen och snön! Bästa jag sett på länge. Sällan man ser den konfigurationen ute på stan tycker jag, den har något helt klart.
Väldigt bra bild måste jag säga. Det är Beijing 2022 versionen inte sant?Kvällspromenad
Tack! Det stämmer bra!Väldigt bra bild måste jag säga. Det är Beijing 2022 versionen inte sant?
+12% på den Omega de Ville Prestige jag köpte i december 2022Galet vad som har hänt med priserna i hela industrin senaste åren. När den nya Seamaster 300m lanserades 2018 kunde man köpa dom runt 35 k... Alla pratade om hur det var världens kap och varför den var så billig jämfört med Planet Ocean modellerna. Nu 2023 är MSRP för standard 300m versionen med stålarmband 78300 kr Jag köpte min speedy 2016 för 32k ny från AD med rabatt, nu kostar den nya speedyn 91900kr (förvisso snyggare armband och uppdaterat urverk, men 3x priset känns lite starkt på så kort tid). What a time to be alive liksom
Har du jämfört med Seamaster 300 Heritage länken? Tycker den är väldigt bra. Otroligt fin (och underskattad) Globemaster oavsett.Denna har suttit på handleden sen den landade. Vill nästan påstå att det kan vara omegas bekvämaste länk.
Galet vad som har hänt med priserna i hela industrin senaste åren. När den nya Seamaster 300m lanserades 2018 kunde man köpa dom runt 35 k... Alla pratade om hur det var världens kap och varför den var så billig jämfört med Planet Ocean modellerna. Nu 2023 är MSRP för standard 300m versionen med stålarmband 78300 kr Jag köpte min speedy 2016 för 32k ny från AD med rabatt, nu kostar den nya speedyn 91900kr (förvisso snyggare armband och uppdaterat urverk, men 3x priset känns lite starkt på så kort tid). What a time to be alive liksom
Inte haft den möjligheten än, visuellt ser dem någorlunda lika ut i konstruktionen och kan tänka mig att även den är bekväm. Hittils har jag haft planet ocean länken på första plats men globemasterns länk får klockan på något sätt att smälta samman med handleden.Har du jämfört med Seamaster 300 Heritage länken? Tycker den är väldigt bra. Otroligt fin (och underskattad) Globemaster oavsett.
Den nuvarande SM300 länken smalnar av samt inte så bulkig. Även snabbjustering i låset. Den tycker jag är bland de bättre moderna omega länkarna.Inte haft den möjligheten än, visuellt ser dem någorlunda lika ut i konstruktionen och kan tänka mig att även den är bekväm. Hittils har jag haft planet ocean länken på första plats men globemasterns länk får klockan på något sätt att smälta samman med handleden.
Helt rätt, den är säkert mycket bättre då den har bättre spec men jag menar att just formen på min handled kommer bra överens med den. Det är nog en underbar kombo, grå mot den härliga vita färgenDen nuvarande SM300 länken smalnar av samt inte så bulkig. Även snabbjustering i låset. Den tycker jag är bland de bättre moderna omega länkarna.
Globemaster länken är snygg o ger en integrerad känsla med klockan. Den kunde dock smalnat av.
Det gråa krokodilbandet är ju snyggt oxå till dina vita tavla
Snygg! Storlek?Sorry, mixade ihop referenserna. Det är midsize 2252 jag menar.
Strax över 36mmSnygg! Storlek?