Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer. Finns ju nya från Omega, så bara att gå till Sjöbackens Ur eller annan Omega-verkstad.Någon som har bra koll på Crystals? Behöver en ny till min Omega Constellation 14393.3SC.
Har sökt lite och det jag fått fram är att PZ5140 ska vara korrekt. Någon som kan intyga?
Finns det någon i Malmötrakten som kan hjälpa mig med byte? (Sorry om jag postar i fel forum)
Tack för du tog dig tidStämmer. Finns ju nya från Omega, så bara att gå till Sjöbackens Ur eller annan Omega-verkstad.
Polar? Det hade annars varit en trevlig duo tsm, väldigt olika klockor. Åtminstone färgmässigt Mycket fin omega för övrigt, vad är det för ref?Är sån sucker för grönt och kommer göra ont att släppa denna skönheten men suget efter en Explorer II igen blev för stort!
Polar har köpts ja! Tanken har slagit mig men svårmotiverat när vi vill bygga hus !Polar? Det hade annars varit en trevlig duo tsm, väldigt olika klockor. Åtminstone färgmässigt Mycket fin omega för övrigt, vad är det för ref?
Snygg matchning! Min sambo var snäll och virkade tunna kuddar/skydd och sydde fast på baksidan av knapparna på en av mina jackor, just för att undvika att repa klockan.Denim it is och nu åker jeansjackan fram. Får komma ihåg att tejpa baksidan av knappen på insidan av ärmslutet så den inte repar länken.
US 1171 18mm till speedmaster reduced.Vad är det för länk? Fin.
US 1171 18mm till speedmaster reduced.