• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Safirglas eller Hesalit?

• Safirglas

Röster: 385 53.6%
  • Hesalit

Röster: 333 46.4%

• Totala väljare
    718
hade gärna velat testa med den mindre strl på meshet.
Jo, riktigt irriterande att det inte finns inne i butik för att testa.
Medium-storleken funkar men är inte optimal. Jag är 90% säker på att small skulle sitta bättre.

Bilder från när jag var och testade senast.
IMG_6494.jpeg

IMG_6498.jpeg

Medium-storleken funkar men är inte optimal. Jag är 90% säker på att small skulle sitta bättre.

IMG_6494.jpeg

IMG_6498.jpeg
Helt klart min favorit av nya Seamasters. Lika fin på mesh som på gummi. Att den är no-date gör mycket för utseendet tycker jag.

IMG_6494.jpeg

IMG_6498.jpeg
Standard har alltid funkat för mig på NTTD men när jag klämde på den blåa 60 års bond smp så blev det inte alls bra. Den är iof något större i caset så vet ej hur det spelar in?

Försöker få AD att plocka men en S mesh så man kan jämföra innan man slår till

• Like
Reactions: Ncs
Standard har alltid funkat för mig på NTTD men när jag klämde på den blåa 60 års bond smp så blev det inte alls bra. Den är iof något större i caset så vet ej hur det spelar in?

Försöker få AD att plocka men en S mesh så man kan jämföra innan man slår till
Hade varit jäkligt najs att ha möjligheten att jämföra i butik. Kanske ska tjata lite på närmaste AD jag med. Samtidigt är jag inte helt främmande att köpa på gummi, både snyggt och bekvämt. Nya viklåset gör sitt det med!

Tillbaka
Topp