Samma här, den nya svarta står högst upp på listan.Sugen på en SMP …den nya svarta lockar samt NTTD igen…den gröna lockar lite oxå..
Lite osäker på nya länken. Men, gummit är ju grymt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här, den nya svarta står högst upp på listan.Sugen på en SMP …den nya svarta lockar samt NTTD igen…den gröna lockar lite oxå..
Finns en tråd på Omegaforums men verkar avse enbart USA 1:a Maj. Tullar och/eller sjunkande dollar så kanske rimligt? Inget nämnt om hela världen eller EU.Det verkar var prishöjning på gång. Någon som vet när?
Det var 1:a maj jag också hade hört. Hade varit fint om det inte gällde Europa.Finns en tråd på Omegaforums men verkar avse enbart USA 1:a Maj. Tullar och/eller sjunkande dollar så kanske rimligt? Inget nämnt om hela världen eller EU.
Hittade den här artikeln nu. Det verkar avse enbart USA men kanske inte 100% tydligt?Det var 1:a maj jag också hade hört. Hade varit fint om det inte gällde Europa.
hade gärna velat testa med den mindre strl på meshet.Samma här, den nya svarta står högst upp på listan.
Lite osäker på nya länken. Men, gummit är ju grymt.
Jo, riktigt irriterande att det inte finns inne i butik för att testa.hade gärna velat testa med den mindre strl på meshet.
Helt klart min favorit av nya Seamasters. Lika fin på mesh som på gummi. Att den är no-date gör mycket för utseendet tycker jag.Jo, riktigt irriterande att det inte finns inne i butik för att testa.
Medium-storleken funkar men är inte optimal. Jag är 90% säker på att small skulle sitta bättre.
Bilder från när jag var och testade senast.
![]()
![]()
Standard har alltid funkat för mig på NTTD men när jag klämde på den blåa 60 års bond smp så blev det inte alls bra. Den är iof något större i caset så vet ej hur det spelar in?Jo, riktigt irriterande att det inte finns inne i butik för att testa.
Medium-storleken funkar men är inte optimal. Jag är 90% säker på att small skulle sitta bättre.
![]()
![]()
Håller med. För mig är det framför allt kombinationen av den klassiska tavlan och det kupade glaset som får det att rycka i köpnerven.Helt klart min favorit av nya Seamasters. Lika fin på mesh som på gummi. Att den är no-date gör mycket för utseendet tycker jag.
Hade varit jäkligt najs att ha möjligheten att jämföra i butik. Kanske ska tjata lite på närmaste AD jag med. Samtidigt är jag inte helt främmande att köpa på gummi, både snyggt och bekvämt. Nya viklåset gör sitt det med!Standard har alltid funkat för mig på NTTD men när jag klämde på den blåa 60 års bond smp så blev det inte alls bra. Den är iof något större i caset så vet ej hur det spelar in?
Försöker få AD att plocka men en S mesh så man kan jämföra innan man slår till
Ett rött gummi till sommarenHåller med. För mig är det framför allt kombinationen av den klassiska tavlan och det kupade glaset som får det att rycka i köpnerven.
Vad har du för strl på handleden?Jo, riktigt irriterande att det inte finns inne i butik för att testa.
![]()
![]()
16,5-isch.Vad har du för strl på handleden?
Ok16,5-isch.
Som jag förstår artikeln gäller det bara USA pga deras tullhöjningar mot Schweiz. Vi får hoppas på det!Hittade den här artikeln nu. Det verkar avse enbart USA men kanske inte 100% tydligt?
![]()
Business News: Rolex Will Raise U.S. Prices In Response To Tariffs
Top Swiss brand to increase prices by an average of 3% beginning May 1 and Omega prices to rise 5%.www.hodinkee.com
Som jag förstår artikeln gäller det bara USA pga deras tullhöjningar mot Schweiz. Vi får hoppas på det!
20%?!Breitling 1/5 höjning plus sämre inköp för AD.
Inlägget är otydligt skrivet. Det kanske betyder att höjning sker den 1 maj?
I Sverige?Breitling 1/5 höjning plus sämre inköp för AD.
Worldwide eller bara för USA?Breitling 1/5 höjning plus sämre inköp för AD.
Worldwide eller bara för USA?