Måste jag välja så blir det meshet men kul o kunna varieraFrågan är om inte Seamaster är bäst på gummi

Sen tycker jag just denna nya blir otroligt bra på gummit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste jag välja så blir det meshet men kul o kunna varieraFrågan är om inte Seamaster är bäst på gummi
Den svarta måste sitta grymt på ett Bond-nato också va?Måste jag välja så blir det meshet men kul o kunna variera
Sen tycker jag just denna nya blir otroligt bra på gummit.
Säkert även om jag aldrig fastnat för Nato men det ser alltid så coolt ut på bildDen svarta måste sitta grymt på ett Bond-nato också va?
Det där meshbandet vill jag ha en review på när det kommerGummi är en mycket trevlig kombo till SMP:n, och där är Horus en favorit med riktig gummikänsla(tänk cyklop).
![]()
![]()
Klickade hem en mesh-länk från watchgecko i helgen som borde dyka ner i lådan om nån vecka. Ingen erfarenhet av deras band eller länkar sen tidigare så det ska bli kul att stifta bekantskap med den när man vill ha en lite mer formell look.
![]()
![]()
+1!Det där meshbandet vill jag ha en review på när det kommer![]()
Jag har haft ett i princip identiskt Geckota i typ 5 år.Det där meshbandet vill jag ha en review på när det kommer![]()
Ska se om jag får något svar. Ännu inget.Jag har haft ett i princip identiskt Geckota i typ 5 år.
Riktigt nöjd.
![]()
@ironcastle
Jag är med intresserad av bandverktyget om priset kommer ner något.
Märkligt. Kineserna brukar ju svara dygnet runt.Ska se om jag får något svar. Ännu inget.
Det första tog någon dag, det här mer än så.Märkligt. Kineserna brukar ju svara dygnet runt.
Det är ändå ovanligt.Det första tog någon dag, det här mer än så.
Asfin ju! Köp!Lånar för att eventuellt köpa, men jag vet inte... Blir väl bara liggande
![]()
Asfin ju! Köp!