Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte sett i verkligheten men väldigt fin ser den ut att vara. Även deras nuvarande ”OS-klocka” tycker jag är galet fin. Tyvärr förstörs allt för mig av att det är en ”OS-klocka”. Jag kompromissade med mig själv och köpte denna istället och jag är galet nöjdJag har fått lite "cravings" på denna.
Ref: 522.92.39.21.99.001
Är det någon som har sett den i verkligheten?
Finns inte i någon av Göteborgsbutikerna Bergströms eller Jarl Sandin.
![]()
Inte sett i verkligheten men väldigt fin ser den ut att vara. Även deras nuvarande ”OS-klocka” tycker jag är galet fin. Tyvärr förstörs allt för mig av att det är en ”OS-klocka”. Jag kompromissade med mig själv och köpte denna istället och jag är galet nöjd![]()
![]()
Underbar! Har samma, älskar den!Införskaffade denna rackare för några veckor sedan. Lite skeptisk till kvartsurverk i dessa nivåer av klockor, men jäklar så fint den sitter. Den får duga tills Aquaterran är tillbaka från urmakaren
![]()
Har du både den blå och denna orangea ?
Ja. Solgte noen klokker i 2025, så når ny PO kom var det ingen tvil. Savner ikke de jeg solgte av Tudor og GS.Har du både den blå och denna orangea ?
Vänta nu. Har du köpt alla tre?!Ikke liker sikker på den sorte, men...kanskje den mest "brutale" av de tre som er lansert p.t. Brutalt er bra.
![]()
Neida. Bare en mock-up i Pixelmator det bildet der.Vänta nu. Har du köpt alla tre?!![]()
Jasså har du missat mitt spammande med mina småttingar?Lämnade in en kollegas klocka för lite renovering hos Klockmäster Fältöversten. Visst faktiskt inte att modellen fanns - liten och nätt
![]()
Läcker! Jag gillar helvittNy OS-klocka för Cortina. Keramisk och titan. 43,75mm.
![]()
![]()
![]()
![]()
Snygg och avsevärt mer rimlig än den helsvarta som det inte går att läsa tiden på.Ny OS-klocka för Cortina. Keramisk och titan. 43,75mm.
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag ser den här nya vita som en syskonmodell till den har svarta:Snygg och avsevärt mer rimlig än den helsvarta som det inte går att läsa tiden på.
Japp det är ju det den är:Jag ser den här nya vita som en syskonmodell till den har svarta:
![]()
Seamaster Diver 300M Omega Co-Axial Master Chronometer 43.5 mm - 210.92.44.20.01.001 | OMEGA DE®
Discover the Seamaster Diver 300M Omega Co-Axial Master Chronometer 43.5 mm Watch - 210.92.44.20.01.001!www.omegawatches.com
En skillnad är att Black black har baklock, vridring, krona och heliumventil i keramik, medan denna nya vita och den "vanliga" svarta har dessa delar i titan.Japp det är ju det den är:
![]()
Fin, men litt stor.Jäklar vad bra den här är! Om dom bara hade hyvlat några mm på höjden... Omega... varför kunde ni inte bara göra denna med lägre höjd och 600m WR
![]()