• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Safirglas eller Hesalit?

• Safirglas

Röster: 406 53.8%
  • Hesalit

Röster: 348 46.2%

• Totala väljare
    754
Screenshot_20260110_102858_Instagram.jpg
32,5mm helguld.

Jag har fått lite "cravings" på denna.
Ref: 522.92.39.21.99.001
Är det någon som har sett den i verkligheten?
Finns inte i någon av Göteborgsbutikerna Bergströms eller Jarl Sandin.

1767609817541.png
Inte sett i verkligheten men väldigt fin ser den ut att vara. Även deras nuvarande ”OS-klocka” tycker jag är galet fin. Tyvärr förstörs allt för mig av att det är en ”OS-klocka”. Jag kompromissade med mig själv och köpte denna istället och jag är galet nöjd
IMG_4207.jpeg
IMG_4196_SnapseedCopy.jpeg

Inte sett i verkligheten men väldigt fin ser den ut att vara. Även deras nuvarande ”OS-klocka” tycker jag är galet fin. Tyvärr förstörs allt för mig av att det är en ”OS-klocka”. Jag kompromissade med mig själv och köpte denna istället och jag är galet nöjd
IMG_4207.jpeg
IMG_4196_SnapseedCopy.jpeg

Håller med och graveringen på baklocket är ju skitful.
Har kollat på den du har, men har lite svårt för romerska siffror, men i detta fallet är det ju väldigt diskret.

Japp det är ju det den är:

1768913721230.png
En skillnad är att Black black har baklock, vridring, krona och heliumventil i keramik, medan denna nya vita och den "vanliga" svarta har dessa delar i titan.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp