Bandana
Basic
Enda klockan jag ångrar att jag sålde!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enda klockan jag ångrar att jag sålde!
Ser att 7825:an kommer väldigt mycket till nytta.Japp SMP länken passar perfekt
![]()
JappSer att 7825:an kommer väldigt mycket till nytta.![]()
Sa ju det, väldigt nice!Japp SMP länken passar perfekt
![]()
Vad är det för band?AT 38, använder ingen annan klocka längre... En riktig GADA.![]()
Perlon från eulit. 2-delat. 20mm.Vad är det för band?![]()
Tack, Ok kvalitet/känsla?Perlon från eulit. 2-delat. 20mm.
Ja, absolut. Jag är nöjd.Tack, Ok kvalitet/känsla?
Är ju absoluta drömmen - grattis!Inte varje dag man hittar en oanvänd (New Old Stock) Bond (Brosnan) 2531.80 fullset. Kunde inte låta bli, så var tvungen att slå till och häromdan anlände den, denna är från december 2002![]()
Det där var ju kul! Vågar du använda den eller blir det en safequeen?Inte varje dag man hittar en oanvänd (New Old Stock) Bond (Brosnan) 2531.80 fullset. Kunde inte låta bli, så var tvungen att slå till och häromdan anlände den, denna är från december 2002![]()
Har du testat att vrida upp den med kronan?Hej alla. Ja som rubriken lyder, klockan stannade plötsligt idag och jag skulle helt enklet vilja höra era erfaranheter kring detta fenomen och/eller era idéer om vad detta kan bero på. Har använt den dagligen utan avbrott förutom nattetid. Lite förvånad blev jag.
Slarvig service? Kanske det.
40 varv eller tills det börjar kännas trögare.Ja, jag har dragit ett antal varv (medsols) utan resultat. Vet inte hur många varv som är brukligt, men 10, 15 har jag nog kommit upp i.
Kan vara massa saker. Visare som ligger fel mm. Bara att skicka tillbaka.Nix, funger inte tyvärr. Den stannade under tiden jag bar den idag så jag antar att det är något annat fel. Drivfjädern?