Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om man vill lägga 50 papp så hade jag haft andra alternativ!OP39 med den nya svarta tavlan som kommer senare i år, då slipper du även de blå prickarna...
https://www.rolex.com/watches/oyster-perpetual/m114300-0005.html
Do I need to say more?![]()
Tavelbyten är inte omöjliga.Om man vill lägga 50 papp så hade jag haft andra alternativ!
Håller med om att länken på SMPc inte är snygg men otroligt skön.Rolexarna är lite trista och länken på smpc är inte så himla snygg så månklockan vinner!![]()
Ja, nato är grymt fint på smpc och då gillar jag omegas egna natoHåller med om att länken på SMPc inte är snygg men otroligt skön.
Men SMPc ska bäras med Nato
Absolut håller med.Ja, Nato är grymt fint på smpc och då gillar jag omegas egna Nato![]()
Helt med!!Röstade på speedyn. Löjligt snygg och kommer fortsätta vara en ikon i många år framöver!
Det där blev ju ännu bättre! Stort grattis till nyförvärvet!Återkoppling!
Efter velande fram och tillbaka så bestämde jag mig för att införskaffa en klocka i mindre storlek. Jag ville ha en som var lite mer diskret och som jag själv uppskattar utan att vara för flashig.
Det blev ingen av de klockor som var med i omröstningen (även om det var väldigt nära att det blev en Speedy en stund). Istället blev det en Tudor Black Bay 36 och efter några veckor så är jag fortfarande dundernöjd! Storleken är perfekt och länken likaså. Den symmetriska tavlan är också fantastisk! Nu lovar jag säkert för mycket men den här klockan är nog en keeper iallafall i några år tills examen är avklarad.
Bild från AD där jag testade den främst pga att jag var lite nojig för storleken, men den satt som en smäck
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack till alla som var med och bidrog i tråden!
Väldigt bra val, stort grattis!Återkoppling!
Efter velande fram och tillbaka så bestämde jag mig för att införskaffa en klocka i mindre storlek. Jag ville ha en som var lite mer diskret och som jag själv uppskattar utan att vara för flashig.
Det blev ingen av de klockor som var med i omröstningen (även om det var väldigt nära att det blev en Speedy en stund). Istället blev det en Tudor Black Bay 36 och efter några veckor så är jag fortfarande dundernöjd! Storleken är perfekt och länken likaså. Den symmetriska tavlan är också fantastisk! Nu lovar jag säkert för mycket men den här klockan är nog en keeper iallafall i några år tills examen är avklarad.
Bild från AD där jag testade den främst pga att jag var lite nojig för storleken, men den satt som en smäck
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack till alla som var med och bidrog i tråden!
Tack så mycket!Det där blev ju ännu bättre! Stort grattis till nyförvärvet!
Tack tack!Väldigt bra val, stort grattis!