Orka_kleta
Basic
Tack, ja mycket! 26000.Som sagt, riktigt fin! Vad listar den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, ja mycket! 26000.Som sagt, riktigt fin! Vad listar den?
Snygg tavla!Tidigare idag på väg till badet.
![]()
Oj. Sådär bra får inte jag på min kan jag säga.Helt ok siffror.
Oris big crown propilot.
![]()
Det är otroligt bra siffror, ska köra en till och se hur den blir.Oj. Sådär bra får inte jag på min kan jag säga.![]()
Ja sjukt bra!Det är otroligt bra siffror, ska köra en till och se hur den blir.
När jag stämmer av den lite snabbt nu är det lika bra.
Måste vara fredags ex.
Den röda satt som en smäckÄlskar dessa två! Tror att jag kommer slå på den röda snart (fast med tan suede strap)
![]()
![]()
![]()
![]()
Sommar och sol!
![]()
Ja den gröna är grym men detta är relief modellen med grå tavlaGillar den gröna aquisen men det röda gummi bandet till gör den sjukt snygg!![]()
Till salu nu om någon är sugen. Fullset med länk och gummiTitan-Aquis
![]()
![]()
Känner exakt samma som duÅ ena sidan vill jag sälja och köpa något nytt, samtidigt som jag blir så glad när jag får den på armen
![]()
Det är väll rätt så svårt att hitta band allmänt till aquis pågrund av bandhornen. Men oris har väll egna läderarmband?Någon som har koll ifall det finns något vettigt läderarmband att köpa till
Oris Aquis 39.5mm?
Har letat halvt ihjäl mig och hittar tyvärr bara ifrån Etsy vilket är special beställt från Asien med
väntetid på cirkus 1 månad
Någon som vet?
Kontakta någon som gör custom straps så kan de fixa det. @oddface exempelvis.Det är väll rätt så svårt att hitta band allmänt till aquis pågrund av bandhornen. Men oris har väll egna läderarmband?