Elias.A
Basic
Grymt gör så!Absolut jag håller helt med on att Aquis är riktigt snygg på gummi, speciellt det röda. Jag återkopplar med några kort sen
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt gör så!Absolut jag håller helt med on att Aquis är riktigt snygg på gummi, speciellt det röda. Jag återkopplar med några kort sen
.
Aquis är absolut trevlig på gummi också
![]()
![]()
![]()
Stentuff!!
Aquis är absolut trevlig på gummi också
![]()
![]()
![]()
Snyggt! Grattis till köpet.![]()
Det är en bra och fin klocka tycker jag. För min egen del blir den dock liggandes då jag på något vis tycker att den är lite för lik min Tudor BB58.Sjukt sugen på att byta bort min Aquaracer för att testa en 65a. Ni som äger och har ägt- Vad tycker ni om klockan?
Ah, jag förstår! Dom påminner ju lite om varandra rent färgmässigt. ( Är du sugen på en TAG i stål så kan du ju dra ett PM så kan vi prata.. )Det är en bra och fin klocka tycker jag. För min egen del blir den dock liggandes då jag på något vis tycker att den är lite för lik min Tudor BB58.
Precis! I övrigt en fin klocka tycker jag. Hade fått stanna om Tudorn inte kommit in i bildenAh, jag förstår! Dom påminner ju lite om varandra rent färgmässigt.
En mycket trevlig klocka som beroende på utförande kan passa till allting. Själv hade jag den med bronsvridring.Sjukt sugen på att byta bort min Aquaracer för att testa en 65a. Ni som äger och har ägt- Vad tycker ni om klockan?
Handlade denna idagväldigt nöjd
![]()
Nytt pull up läder på 65an...
Kul när man hittar roliga remmar i 21mm
![]()
Hej LennyK!![]()
![]()
![]()
Första posten för mig i denna tråden. Den är stor och kräver sina handleder, men är respektingivande och grymt cool. Oris force recon
Tack!! Kommer mer bilder framöver!!Hej LennyK!
Verkligen jättekul se bilder på när du använder klockan.