-Man ska inte underskatta det här med klockor alltså, det är inte lätt, man får testa sig fram, ibland lär man sig dock genom att gå den hårda vägen.
Ibland vänder man världen upp och ner för att köpa något som man vill flippa direkt dagen efter. Och ibland flippar man något pga att man kan vara lite förvirrad som du sa.
Själv känner jag mig vilse rätt ofta i klockvärldenSvårt att hitta vad man vill ha
Oris-gummit är grymt! Om jag köper en Aquis då vill jag gärna ha ett svart och ett gult gummi. Länk har jag inte provat men den ser också mycket fin ut.
Den här som jag har lånat är på 43,5cm. Jag trivs med storleken. Men jag funderar ifall den på 39,5cm skulle vara mer allround. Är det något som du har erfarenhet av?
Nu är jag inte Nilas hehe, men har också 17,5cm handleder och upplevde 39mm som alldeles för liten, kändes som en 36a nästan. Tyckte också att 43 satt som en smäck, men mitt egna problem är att jag inte kan välja vilken Aquis som är snyggast, plus att Sinn har kommit in i bilden också.