Ligger väl en ute på K&S?Gått och blivit intresserad av svart Aquis av senaste modellen. Någon som känner för att släppa sin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ligger väl en ute på K&S?Gått och blivit intresserad av svart Aquis av senaste modellen. Någon som känner för att släppa sin?
Tack, det stämmer, men baserat på vad de gått för under detta år, tycker jag den ligger lite väl högt i pris.Ligger väl en ute på K&S?https://klocksnack.se/threads/oris-aquis-date-43-5.130010/
Absolut, är nog beredd att hålla med! Hoppas att det löser sig, fina klockor.Tack, det stämmer, men baserat på vad de gått för under detta år, tycker jag den ligger lite väl högt i pris.
Men det kanske finns någon annan som är redo att släppa sin, tänker jag.
Har en ny dykare på ingång så kanske lägger ut min nya gröna som är oanvänd (bortsett från ett par wrist shots)Gått och blivit intresserad av svart Aquis av senaste modellen. Någon som känner för att släppa sin?
SnyggClipperton och två sorters nybakade scones. En helt ovanlig söndagmorgon.
![]()
Vad tycker ni är ett rimligt pris för en Aquis i nyskick med gummi,länk och 2 års garanti?Absolut, är nog beredd att hålla med! Hoppas att det löser sig, fina klockor.
Runt 13-14k skulle jag säga, är den reggad på MyOris? Gör man det får man nämligen ett års förlängd garantiVad tycker ni är ett rimligt pris för en Aquis i nyskick med gummi,länk och 2 års garanti?![]()
Sent svar: Den är riktigt trevlig. Kanske mest optimal som sommarklocka, men jäkligt fräsch.Någon som sett Baikal i verkligheten? Grymt fin tavla på bilderna.
Nice, bandet , hmm kanske far vaxa till sig lite i tanken, en must try innan buyVad tycker gänget om den nya Oris Diver Sixty-Five Special Edition som man kör med japanska Momotaro Jeans? Själv är jag inget fan av denim-bandet, men tavlan ser riktigt fin och grön ut! 40 mm är en fin storlek också
![]()
Ser man på! En mustachklocka!Då fick man äntligen äga en Oris efter att ha fått testa många av @Crazybones trevliga klockor. Jag är väldigt nöjd!
Obs bilen står parkerad i väntan på hämtmat.
![]()
Blått är alltid bättre än grönt om du frågar mig.Oris Aquis grön eller blå urtavla. Vilken hade ni klippt?![]()
Köpte nyligen en grön själv så min röst faller på denOris Aquis grön eller blå urtavla. Vilken hade ni klippt?![]()
Söker en 39,5 till mina taniga handleder. Har du en sådan finns intresseKöpte nyligen en grön själv så min röst faller på denGjorde klart starkast intryck när jag kikade på Aquis hos AD. Kanske säljer den för att finansiera annat, PM:a om du skulle vara intresserad.
Kan få en blå helt ny för ev 13500, eller en grön för mellan 14500-15000, det är inte spikat ännuBlått är alltid bättre än grönt om du frågar mig.![]()