• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Oristråden!

Dags att damma av denna nu inför våren, får bli att börja jaga ett orange gummi till den dock!

Bilagor

• 20220212_233144.jpg
    20220212_233144.jpg
    200.4 KB · Visningar: 10
Nu ger jag upp! Jagar som ovan nämnt ett orange gummi till min Oris Aquis 43.5mm och vet inte om det är mig det är fel på eller om det är bland det svåraste jag gjort? Går ju att beställa via chrono24 och från oris själva men finns det ingen andrahandsmarknad för dessa eller någon hemsida som gör gummi som passar?

Nu ger jag upp! Jagar som ovan nämnt ett orange gummi till min Oris Aquis 43.5mm och vet inte om det är mig det är fel på eller om det är bland det svåraste jag gjort? Går ju att beställa via chrono24 och från oris själva men finns det ingen andrahandsmarknad för dessa eller någon hemsida som gör gummi som passar?
Håll ett öga på Ebay Klein?
Där dyker det upp allt möjligt ibland.

Kolla på etsy.com
sök på ”oris aquis strap”

Aa har kikat på den, tyvärr är länk ett måste
Jag vet inte vilken klocka det är ni diskuterar eller vad den ligger ute för men länken är väl inte så farligt dyr att komplettera med? 🙂 När det diskuterades tidigare i tråden så tipsades det om någon tysk butik där den kostade typ 2.5-3k om jag inte minns helt galet. Kanske kan vara ett alternativ?

Jag vet inte vilken klocka det är ni diskuterar eller vad den ligger ute för men länken är väl inte så farligt dyr att komplettera med? 🙂 När det diskuterades tidigare i tråden så tipsades det om någon tysk butik där den kostade typ 2.5-3k om jag inte minns helt galet. Kanske kan vara ett alternativ?
Ahaja det var ju inte så farligt, du minns inte vilken butik det var?

Tillbaka
Topp