Aa såg den med, dock var den blå.Såg en till salu typ den 2/2 eller liknande. Men den verkar tillbakadragen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aa såg den med, dock var den blå.Såg en till salu typ den 2/2 eller liknande. Men den verkar tillbakadragen.
Vad mäter den ltl?Fortfarande lika nöjd med min ProPilot. Kanske den skönaste klockan jag haft.
![]()
49 mm.Vad mäter den ltl?
Håll ett öga på Ebay Klein?Nu ger jag upp! Jagar som ovan nämnt ett orange gummi till min Oris Aquis 43.5mm och vet inte om det är mig det är fel på eller om det är bland det svåraste jag gjort? Går ju att beställa via chrono24 och från oris själva men finns det ingen andrahandsmarknad för dessa eller någon hemsida som gör gummi som passar?
Kolla på etsy.comNu ger jag upp! Jagar som ovan nämnt ett orange gummi till min Oris Aquis 43.5mm och vet inte om det är mig det är fel på eller om det är bland det svåraste jag gjort? Går ju att beställa via chrono24 och från oris själva men finns det ingen andrahandsmarknad för dessa eller någon hemsida som gör gummi som passar?
Ny specialutgåva.
![]()
![]()
Chronos Limited Edition
19 mm Size Multi-piece stainless steel metal bracelet, folding claspwww.oris.ch
Gillar skarpt!Ny specialutgåva.
![]()
![]()
Chronos Limited Edition
Den gillar vi mycket!Ny specialutgåva.
![]()
![]()
Chronos Limited Edition
Hmmm, nu blev jag sugen.Ny specialutgåva.
![]()
![]()
Chronos Limited Edition
Jag!Tänker ge mig på OWGM med en BCPP. Någon annan som kör Oris i år?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kul!Tänker ge mig på OWGM med en BCPP. Någon annan som kör Oris i år?
![]()
Tänker ge mig på OWGM med en BCPP. Någon annan som kör Oris i år?
![]()
Nån här inne som är sugen på att bli av med sin 43,5 mm gröna aquis? Helst gamla urverket
Har du sett den på Blocket? Tyvärr ej på länkNån här inne som är sugen på att bli av med sin 43,5 mm gröna aquis? Helst gamla urverket![]()
Önskar att de skulle släpoa diver 65 i 38mm...Ny specialutgåva.
![]()
![]()
Chronos Limited Edition
Aa har kikat på den, tyvärr är länk ett måsteHar du sett den på Blocket? Tyvärr ej på länk![]()
Då letar vi efter samma klockaAa har kikat på den, tyvärr är länk ett måste
Jag vet inte vilken klocka det är ni diskuterar eller vad den ligger ute för men länken är väl inte så farligt dyr att komplettera med?Aa har kikat på den, tyvärr är länk ett måste
Ahaja det var ju inte så farligt, du minns inte vilken butik det var?Jag vet inte vilken klocka det är ni diskuterar eller vad den ligger ute för men länken är väl inte så farligt dyr att komplettera med?När det diskuterades tidigare i tråden så tipsades det om någon tysk butik där den kostade typ 2.5-3k om jag inte minns helt galet. Kanske kan vara ett alternativ?