Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha löjligt lika. Jag kommer ha svart aquis och blå c63. Fint folk med god smak på forumet.
Vet någon om Oris Big Crown ProPilot från ca: 2014-2019 har något magnetiskt skydd i stil med DIN 8309 eller ISO 764?
Bild från nätet.
![]()
Blev ju grymt bra! Kan tänka mig att just den svarta passar extra bra med helborstat.Sjukt snabb leverans:
![]()
Matt aquis var helt rätt för mig! Så nöjd med denna. Ingen blin, perfekt vardagsklocka.
![]()
SnyggtSjukt snabb leverans:
![]()
Matt aquis var helt rätt för mig! Så nöjd med denna. Ingen blin, perfekt vardagsklocka.
![]()
Det är en 39mm på en 15.5 cm handled.Snyggt
Vilken storlek blev det?
Du valde helt klart rätt storlek! Sitter kanon på digDet är en 39mm på en 15.5 cm handled.
Tycker den sitter som en smäck, framförallt underifrån (vilket är underskattat). Hade den varit 2 mm plattare hade det varit bättre imho.
![]()
Nej, verkligen inte.Är det den där nya apdyra?![]()
OkNej, verkligen inte.
Är beredd att hålla med, sitter bra på dig!Nu är jag något partisk men dykare under 20k i denna klass är svårt att hitta. Möjligen longines 41mm. Men den är alldeles för stor för mig iaf .
![]()
Håller helt med dig!Nu är jag något partisk men dykare under 20k i denna klass är svårt att hitta. Möjligen longines 41mm. Men den är alldeles för stor för mig iaf .
![]()
39,5mm matt tavla och helborstad länk? Jag har en sån också. Tycker dock länken är för tunn och smal. Hade tidigare en Aquis som var 43mm med den där tjocka länken. Saknar den. Men jag har gummi jag kanske ska sätta på för att den ska få lite uppmärksamhet.. Kanske blir mer använd på sommaren då.Nu är jag något partisk men dykare under 20k i denna klass är svårt att hitta. Möjligen longines 41mm. Men den är alldeles för stor för mig iaf .
![]()
Är det 39 och 40? Håller du med om att sixy-five bärs mycket större än aquis39? Eller var det bara så på min handled?Kollegan har också en Oris..
![]()
(Väldigt mycket reflektioner från fönstret men det får vi leva med.)
Är det 39 och 40? Håller du med om att sixy-five bärs mycket större än aquis39? Eller var det bara så på min handled?
Såg en till salu typ den 2/2 eller liknande. Men den verkar tillbakadragen.Testar ett långskott här innan man trycker på köpknappen på en ny. Det är möjligtvis inte någon som går i säljtankarna på en grön aquis cal 400 41.5?
Hade lagt det i köpes men känns inte som någon läser dom annonserna :/