• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Oristråden!

Man får hoppas att polisen aldrig vill kolla klockan för fingeravtryck, då är det kört 🥲
4FD7ECF9-C1A7-4296-93DF-0795FF3255F9.jpeg

Någon som ska boka / köpa nya Pro Pilot?
Rätt sexig!

1654674931471.png
Jag var och klämde på en, eller snarare två, förra helgen på KM Fältöversten. Riktigt trevliga och satt som en smäck :D
Tog tyvärr inga bilder o_O
Väldigt tråkigt att det inte finns någon justering alls i clasp, utan endast hel och halvlänkar…

Jag var och klämde på en, eller snarare två, förra helgen på KM Fältöversten. Riktigt trevliga och satt som en smäck :D
Tog tyvärr inga bilder o_O
Väldigt tråkigt att det inte finns någon justering alls i clasp, utan endast hel och halvlänkar…
Ah. Det var synd! Borde nästan vara lag på att det ska finnas länkjustering 🥲

Färgglada nyheter på aquis, ligger ute på hemsidan nu men inget annonserat av Oris själva än.
6AFB2A72-D049-4B8D-AB7E-AB9F18083D0E.jpeg

Lite coola kan jag tycka men inget jag kommer köpa. Det roligaste personligen är att det betyder att färgglada gummin nu finns till 41,5mm och inte bara till 43,5mm 👍

Tack vare bandhornens utformning brukar dom flesta kunna köra större diameter på aquis än på andra klockor. Tror dock det är en modell som är bäst att prova på handleden för att få en egen uppfattning.

Jag har inte provat den mindre men jag tycker 43.5an sitter perfekt. Mina handleder är typ 18.5. Hade funkat med något större ändå utan att sitta illa. Tycker inte alls att det är på gränsen.
Ok! Toppen, tack är input!

Tillbaka
Topp