• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Oristråden!

Jag har fått en ny besatthet... Har länge förstått att jag behöver en titandykare, men trott att det var en gammal aquatimer eller möjligen en pelagos som gällde. Nu har jag ramlat in på Oris, och märket växer ju mer man kollar. Tidigare har jag tyckt att de varit allt för tooliga (för en kille med <10 dyk i loggboken :oops: ) men nu lämnar tanken ingen ro...

Bidra gärna med lite inspirationsbilder på era Oris i alla former!
Oris Clipperton LE 2018
20220925_124447.jpg

Alright! Ser iallafall inte ut att vara särskilt sliten. Har för övrigt en vintagedykare av annat märke med både liknande ring och tavla, med blå fumé (vilket din Oris iallafall ser ut att ha).

Nej, den är i bra skick.
Tavla och boett riktigt fin, sedan har den ju tappat markeringarna på ringen men det får man räkna med.

Har haft många klockor genom åren och alltid köpt klockor för mig själv. De enda som kommenterar vad man har på handleden är oftast klockintresserade.

Köpte 65:an i måndags och 3 personer har kommenterat vilken snygg klocka jag har, är tydligen en modell som sticker ut, kanske är bronsbezeln som gör det. Hade inte väntat mig det men den är ju jäkligt bra 😁
CE452FBF-0C3C-40F0-87ED-24BBE8CB0B30.jpeg

Har haft många klockor genom åren och alltid köpt klockor för mig själv. De enda som kommenterar vad man har på handleden är oftast klockintresserade.

Köpte 65:an i måndags och 3 personer har kommenterat vilken snygg klocka jag har, är tydligen en modell som sticker ut, kanske är bronsbezeln som gör det. Hade inte väntat mig det men den är ju jäkligt bra 😁
CE452FBF-0C3C-40F0-87ED-24BBE8CB0B30.jpeg
Snyggt band! Vart ifrån? :)

Tillbaka
Topp