Chefen
Basic
Den är magisk, o kommer bara bli snyggare med tidenMorrn morrn
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är magisk, o kommer bara bli snyggare med tidenMorrn morrn
![]()
Tack, Ska fn beställa ett bronze band oxå, så man får glo på hela ”förvandligen”, 8k dock…Den är magisk, o kommer bara bli snyggare med tiden
Jag körde äggtricket för att öka på patinan ocksåTack, Ska fn beställa ett bronze band oxå, så man får glo på hela ”förvandligen”, 8k dock…
Mäktig!Fick mitt armband från olfert idag komplett med ändlänkar, ganska nöjd får jag lov att säga. Propilot 56th Reno races limited ed.![]()
Viss prutmån borde finnas hos AD.Tack, Ska fn beställa ett bronze band oxå, så man får glo på hela ”förvandligen”, 8k dock…
Jodå, har frågat 2, får se vad svaren blir, ska tydligen vara pillig länk att siza, så det får ad göra…Viss prutmån borde finnas hos AD.
Du får göra som jag och ha den på jobbet.En sån skulle man ju gärna vilja ha. Problemet är bara att man får väl hänga upp den i garderoben eller ute i garaget. Lär ju ta stopp i farstun så fort man visar upp den![]()
Du får göra som jag och ha den på jobbet.![]()
Glad lOrisdag... äh, den funkade inte riktigt.Men trevlig helg på er, Orisvänner!
![]()
Olfert. Nu är i och för sig kronan väldigt svag, men det borde ändå bli billigare.Jag har fått förslag från stjärnurmakarna i Mall of Scandinavia på 3.800:- för gummi till Aqui 39.5. Känns spontant dyrt, någon som vet billigare sida?
Tack. Sidan på tyska.. hahah får försöka lista ut var jag hittat armbandetOlfert. Nu är i och för sig kronan väldigt svag, men det borde ändå bli billigare.
Äsch, var inte så svårt. Borde vara denna: https://www.olfert-co.de/uhrenarmba...chukarmband-inkl.-schliesse-24mm-07-4-24-74ebTack. Sidan på tyska.. hahah får försöka lista ut var jag hittat armbandet![]()
Mejla och fråga - de förstår engelska.Äsch, var inte så svårt. Borde vara denna: https://www.olfert-co.de/uhrenarmba...chukarmband-inkl.-schliesse-24mm-07-4-24-74eb
?
Eller kan man kanske kombinera dessa två?
![]()
Oris Edelstahl Faltschliesse für Kautschukbänder 20mm 07 31 20 40EB
Oris Edelstahl Faltschliesse für Kautschukbänder 07 31 20 40EB Z.B 01 633 7533 9155-07 4 24 22EB.www.olfert-co.de
![]()
Oris Aquis Kautschukarmband ohne Schliesse 26mm 07 4 26 04NB
Oris Aquis Kautschukarmband ohne Schliesse 26mm 07 4 26 044NBwww.olfert-co.de
Svårt att veta.
Inte den bästa lumen på BCPP, men det duger för lite fotografering...
![]()
Ni som har chronoris. Vad är det för sorts klocka egentligen. Jag vet att den är racinginspirerad, men skulle ni säga att ni bär den som en dressare, fieldklocka eller i vilket sammanhang passar den? Tänker spontant att den passar att ha på jobbet (icke-formellt kontorsjobb)?
Vad är era tankar?