• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oristråden!

Här kom denna också:)

C88ECA62-4058-4204-98F8-D62090AFAE46.jpeg
3AC74AAE-048B-4C1E-A578-8A27064E8BC0.png
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Någon som kan tipsa om återförsäljare av gummi till aquis? Alltså inte Oris egna.
Enda jag hittat förutom Ali är hos StrapsCo, ser dock ut att vara exakt samma.
Hittade någon form av adapter för att kunna köra vanliga band men de var rätt dyra också tyckte jag.

Oris egna är för övrigt löjligt jäkla dyra 😳
 

OskJoel

Breitling
Enda jag hittat förutom Ali är hos StrapsCo, ser dock ut att vara exakt samma.
Hittade någon form av adapter för att kunna köra vanliga band men de var rätt dyra också tyckte jag.

Oris egna är för övrigt löjligt jäkla dyra 😳
Menar du till Aquis? Eller menar du hos en som inte är AD?
Tack för svar. Är intresserad av ett gummi men tycker att Oris egna är lite för saftigt prisat…
Får kolla på sidorna du nämnde😄
 

JonasGbg

Panerai
2-Faktor
Nu ligger den ute om någon är intresserad 🙂

 

LeManiac

Panerai
2-Faktor
Vad är det för ålder som passar om man vill ha en big crown?
Ålder på klockan eller bäraren? Men förmodar att du menar bäraren.

BC finns i så många färger och i lite olika storlekar. Kolla t.ex. Cervo Volante serien som har två ur i lite modernare färg. Så det handlar nog mera om bärarens stil än om något annat. Och gillar man inte vintagestilen så finns alltid BC ProPilot.
 
Senast ändrad:

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Fick hem ett nytt band som jag hittade billigt, nu ska jag bara vänta på en skruvmejsel som passar. Av alla hundratals bits jag har så passar inte något 😅
7EEB2450-566E-49C5-ABB6-BDF3268FF23D.jpeg
Jag beställde en ”billig” på nätet som är på väg hem men troligtvis så skickas den väl från Kina eller nått så tar nog en bra stund innan den väl dyker upp… tänkte lägga ut den på K&S sen för jag fick napp på min köpesannons så har en original på väg också nu 😍
 
Jag beställde en ”billig” på nätet som är på väg hem men troligtvis så skickas den väl från Kina eller nått så tar nog en bra stund innan den väl dyker upp… tänkte lägga ut den på K&S sen för jag fick napp på min köpesannons så har en original på väg också nu 😍
Jag beställde också en billig från Kina, hoppas att den dyker upp i slutet av nästa vecka 🤞🏻
 

Pe87

Omega
Funderar på en sådan. Finns bra armband att köpa. Är 30+, ser ung ut och mer åt vältränade hållet
 

Bilagor

  • FEF78B76-601A-4C70-8B8B-1218D3E77444.png
    FEF78B76-601A-4C70-8B8B-1218D3E77444.png
    405.1 KB · Visningar: 7
Topp