Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är sjukt cool en av mina favoriterFick bli Whale Shark i dag.
![]()
Grymt snygg! Texturen på urtavlan, ska den efterlikna texturen på valhajens skinn?Fick bli Whale Shark i dag.
![]()
Grymt snygg! Texturen på urtavlan, ska den efterlikna texturen på valhajens skinn?
Ok, grymt läckert. Såg att de har tillverkat 2016 exemplar av klockan. Oris har en skön profil med sin satsning på att bevara den marina miljön.Helt rätt, precis så är det menat.
Ok, grymt läckert. Såg att de har tillverkat 2016 exemplar av klockan. Oris har en skön profil med sin satsning på att bevara den marina miljön.
Tjusigt! Matchar fint med GMT-visaren och triangeln på vridringen. Aquis-länken är svårslagen dock.Ja tavlan är makalöst bra utan tvekan.
Precis som du säger så är det ju lite extra trevligt när man har en tanke bakom och supportar något som man gör i detta fallet med denna modellen. Bevarandet av valhajen och forskning kring det.
Bjussar på en bonusbild på gummi.
![]()
Ruggigt snygg.Ja tavlan är makalöst bra utan tvekan.
Precis som du säger så är det ju lite extra trevligt när man har en tanke bakom och supportar något som man gör i detta fallet med denna modellen. Bevarandet av valhajen och forskning kring det.
![]()
Tips på sidor man kan beställa silikon/gummi armband original till en Oris Aquis 41,5mm efterfrågas
Inga ockerpriser och inom EU helst!
![]()
Kul OWG datum
Ja skrev till Rickard igår att jag tyvärr inte kunde komma pga OWG.Kul OWG datum![]()
Blev från Olfert. 2700 kronor inkl försäkrad frakt från Tyskland. Tack för tipsetolfert-co.de
uhrenlounge.de
Den är kanonfin!Ja tavlan är makalöst bra utan tvekan.
![]()
Den är kanonfin!
Man lär sig aldrig! Det är både förtjusningen och förbannelsen samtidigtTackar, jag kan bara hålla med.
Den trevligaste Aquisen som jag har haft och det har varit ett antal om man säger så.
Ändå så funderar man på att sälja till förmån för annat, man lär sig aldrig.
Tjena @Tombola - jag gillar min skarpt och tycker den blir unik på bronsbandet, finns ju inte många bronsklockor som har en matchande länkJag är svag för bronsklockor och Big Crown Pointer Date tickar verkligen alla boxar.
Siktar på att få tag på en bronsare till sommaren men klurar mest på om jag ska gå hela vägen med bronsbandet eller stanna vid läder.
Den är galet snygg på brunt läderband, men hur är det nya bronsbandet som kom förra året?
Det ser ju extremt kaxigt ut att köra full-bronze.
Hur praktiskt är det i praktiken? Brons är ju lite mjukt, så jag gissar att det blir lite rassligt?
Och blir det problem med att bandet färgar av sig på handleden?