Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej alla! Är det någon som har erfarenhet av en Sun Wukong, hur står den sig jämfört med en Dat Watt? Tjusig sommarklocka? Eller mest överskattad och man kan strunta i båda och satsa på en "vanlig" aquis istället?
Var inne på lokala butiken idag. Kliar i fingrarna....
Hej alla! Är det någon som har erfarenhet av en Sun Wukong, hur står den sig jämfört med en Dat Watt? Tjusig sommarklocka? Eller mest överskattad och man kan strunta i båda och satsa på en "vanlig" aquis istället?
Var inne på lokala butiken idag. Kliar i fingrarna....
Hade lite tråkigt, så här en ledig fredag, så det blev en sammanställning på dom Orisarna jag har idag.
Får väl betona idag, fan vet hur det ser ut i morgon
Först ut en Oris från 1940-1950 med en snygg åldrad, gultonad tavla:
![]()
En diver från slutet -60, början -70:
![]()
Cool -70 talare med en fantastisk fin brun/guldtavla:
![]()
Oris Artix pointer moon rose gold:
![]()
Oris Aquis 39,5mm med tungsten bezel:
![]()
Oris Aquis Source of life LE:
![]()
Oris Carl Bashear LE:
![]()
Oris Chronoris Grand Prix '70 LE:
![]()
Och några lådbilder
![]()
![]()
![]()
Nu är bara frågan vad som dyker upp nästa gång![]()
Ja den är riktigt festligSun Wukong blir ju garanterat en trevlig färgklick som sommarklocka
![]()
Hur mycket måste man ut med för den Oris boksen med plats till 5?
Hur många här kör Oris i OWGMarch?
![]()
Om jag bara ska använda Oris så är jag på, ska jag bara använda EN Oris, så är det en omöjlig uppgift![]()
Grattis, grymt snygg!![]()
Slog till på en Titanium, mycket nöjd! Dock tog det ett par dagar att vänja sig vid hur extremt lätt den är.![]()
Ooh...me likeyFunderar på att låta denna vandra vidare. Annons dyker upp inom kort.
![]()
![]()
Meh...rätt färg, fel storlek...mina handleder klarar inte 50mm lugg till luggSkickar PM! Blå 42mm, länk till klockan på Oris hemsida:
![]()
Förstår! Jag har trivts riktigt bra med den på min 18cm handled.Meh...rätt färg, fel storlek...mina handleder klarar inte 50mm lugg till lugg![]()
Det är vad det är.Förstår! Jag har trivts riktigt bra med den på min 18cm handled.
Annons ligger ute!
Tack! Lite svårt att fånga både glasets kupning och urtavlans ton, men jag gjorde mitt bästa.Det är vad det är.
Snygga bilder btw![]()