Grattis, fick du en bra deal oxå…Köpt i veckan här på forumet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis, fick du en bra deal oxå…Köpt i veckan här på forumet
Ja och dessutom en väldigt trevlig säljare .Grattis, fick du en bra deal oxå…
Vad är det för någon?Dagens Oris
Vad är det för någon?
Har jag missat! Mycket finAquis Date
24 mm Size Multi-piece stainless steel metal bracelet, security folding clasp with extensionwww.oris.ch
Tack! Verkar braJag brukar beställa här, helt ok priser om man jämför med AD.
Oris Aquis Kautschukarmband grau inkl. Schliesse 24mm 07 4 24 63EB
Oris Aquis Kautschukarmband grau inkl. Faltschliesse mit Verlängerung 24mm 07 4 24 63EB Ein original Oris Kautschukarmband inkl. Edelstahl Schliesse und Stege für alle Oris Aquis Modelle 43,5mm mit...www.olfert-co.de
Jäklar vilken schysst färg det var på den där, klart bland de snyggare jag sett.Dagens Oris
Ny Oris divers sixty-five 60th anniversary!
Introducing: The Oris Divers Sixty-Five 60th Anniversary Edition (Live Pics)
A farewell for the Divers Sixty-Five.www.hodinkee.comHands-On: The New Oris Divers Sixty-Five 60th Anniversary Edition
✓ Gerard reviews the new Oris Divers Sixty-Five 60th Anniversary Edition ✓ A popular model among enthusiasts turns 60 ✓ Check it out here! ✓www.fratellowatches.com
Ja tackDagens Oris. En mindre Aquis, 39,5mm
Är det så haha? Personligen tycker jag den tavlan har absolut mest karaktär av alla 65or, just för att den inte ser ut som vilken annan dykare som helst! Skulle absolut kunna tänka mig en sådan.Jag har alltid haft lite svårt med dom där siffrorna.
Kommer inte riktigt överens med det utförandet på Diver 65:an.
Tycker jag det är skitcoolt? jaJag har alltid haft lite svårt med dom där siffrorna.
Kommer inte riktigt överens med det utförandet på Diver 65:an.
Är det så haha? Personligen tycker jag den tavlan har absolut mest karaktär av alla 65or, just för att den inte ser ut som vilken annan dykare som helst! Skulle absolut kunna tänka mig en sådan.
Jo, den är lite cool faktiskt!Den enda jag har gått i gång på lite är den här.
LE 250ex, 400 verket och en prislapp på över 40 000:- var lite väl att ta i
Såg att det låg en Hodinkee 38mm Divers Sixty-five med Oris cal. 400 på Blocket
Är ju lite av en sucker för limiterade utgåvor men gillar min ”vanliga” med svart urtavla mer
Såg den också.
Gillar den inte alls, blir lite "mjölkig" och rätt tråkig. Tycker din är bättre på alla sätt.
Sedan är ju priset helt galet, men det är ju allt på Blocket nu för tiden
kostade den verkligen 3800usd plus moms?Såg den också.
Gillar den inte alls, blir lite "mjölkig" och rätt tråkig. Tycker din är bättre på alla sätt.
Sedan är ju priset helt galet, men det är ju allt på Blocket nu för tiden
kostade den verkligen 3800usd plus moms?
3900€, så det är väl typ samma
Jag har för mig att Hodinkee hade en annan Oris 65 med ghostinsert för några år sedan som var riktigt fin och inte lika dyr?
Jag har för mig att Hodinkee hade en annan Oris 65 med ghostinsert för några år sedan som var riktigt fin och inte lika dyr?
Ja den där var det, har för mig att den fanns att köpa ganska länge efter släppet dessutomMenar du denna?
Hodinkee Limited Edition
20 mm Size Multi-piece stainless steel metal bracelet, folding claspwww.oris.ch
Ja den där var det, har för mig att den fanns att köpa ganska länge efter släppet dessutom
Klart kul med limited men för mig känns det inte riktigt värt att lägga så mkt extra för detDen är i alla fall bra mycket snyggare än den andra Hodinkee modellen.
Lite lurig att få tag i och inte så billig heller.
Finns en på Chrono24 för 22isch, annars inte många fler.