supreeme
Basic
Tack för tipset, det skall jag göra.Ja, den är riktigt fin. Det verkar som att klockia kör reor på Oris titt som tätt så skriv upp dig på deras nyhetsbrev![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tipset, det skall jag göra.Ja, den är riktigt fin. Det verkar som att klockia kör reor på Oris titt som tätt så skriv upp dig på deras nyhetsbrev![]()
Kikade där i måndags med de enda de hade var svart urtavla med gula eller orangea detaljer, på gummi, men bra tips!kolla på köp o sälj, @supreeme , @DaKa ,
kanske finns nåt här:
REA på ALLA Oris! Aquis Date 43mm 11.444:- och mycket, mycket mer!
Hur länge har du haft den? Är grymt fin!
Tänkte bara höra hur pass mycket mörkare den blir, du har inga bilder på när den var ny vs nu?
Vad är det för bandstorlek (bredden) på 42mm boetten? Antar att den ser grym ut med ett Natoband så här på sommaren också!!
Modern funkar för mig med. Men ingen vill dela med sig =/Är det någon mer som sitter och trycker på en vintage Chronoris?![]()
![]()
Jäkligt snygg, fantastisk sunburst!På utomhuspremiären fick Aquisen vistas i sitt rätta element.
![]()
![]()
Tack! Sjukt svårt att fånga på bild.Jäkligt snygg, fantastisk sunburst!
Verkligen, jag har sunburst på min Staghorn också och den gör sig aldrig riktigt rätt på bildTack! Sjukt svårt att fånga på bild.
Vad tycker ni bäst om på Aquis, gummi eller länk?
![]()
GummiVad tycker ni bäst om på Aquis, gummi eller länk?
![]()
Jag fördrog att bära den på gummi. Länken är dock grymt skön, lite för blank för min smak bara.
Gummi.
Länk på vintern, gummi på sommaren kör jag på.Själv så byter man hej vilt, kan aldrig bestämma mig. Diggar båda skarpt!
Gummi helt klartVad tycker ni bäst om på Aquis, gummi eller länk?
![]()
SnyggtLänk på vintern, gummi på sommaren kör jag på.
Det känns som det är de folk körGummi helt klart![]()
Go with the flowDet känns som det är de folk kör![]()
Personligen tycker jag att den gör sig bäst på länk!Vad tycker ni bäst om på Aquis, gummi eller länk?
![]()
Vad tycker ni bäst om på Aquis, gummi eller länk?
![]()
Lite många inlägg nu, men fick precist mail om att den här fina klockan hade kommit till AD som jag hade beställt. Synd bara att det är några veckor kvar tills man åker till andra hemmet. Hoppas tjejen blir glad nu när hon fyller år...
![]()