Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp. Har en sån. Men svart urtavla. ☺Så kan det säkert vara
Klockia.se kör 20% på Oris nu.
Sugen på Aquis Clipperton men min svarta får nog hänga med ett tag till
Har bara haft den en månad..
Kan det verkar vara borta nu..Var det bara i helgen Klockia körde detta?
+4 spd senast jag kollade.Bara av ren nyfikenhet, vilken precision har era Aquis? Min ligger på runt -8 till - 10sek per dygn. Har läst att sellita SW200-1 ska prestera inom +-20 sek så jag får vara nöjd med mitt resultat. Samtidigt har jag sett på utländska forum att många har klockor som ligger på +-2-4sek och jag blir därför nyfiken på hur era presterar![]()
+2,4 spd. Skulle aldrig gå med på en klocka som går minus.Bara av ren nyfikenhet, vilken precision har era Aquis? Min ligger på runt -8 till - 10sek per dygn. Har läst att sellita SW200-1 ska prestera inom +-20 sek så jag får vara nöjd med mitt resultat. Samtidigt har jag sett på utländska forum att många har klockor som ligger på +-2-4sek och jag blir därför nyfiken på hur era presterar![]()
Bara så att jag inte har rört till det, min klocka går 10 sek för långsamt per dag vilket appen som jag mäter tiden i presenterar som - 10 sek.+2,4 spd. Skulle aldrig gå med på en klocka som går minus.
Suckar....har lite ångest...Oris 65 brons bezel, Longines Legend diver alt. Aquaracer calibre 5 eller Tudor black bay ....sjuk jävla ångest!!![]()
Är på några dagars semester i Malmö och hälsade på i en affär som fått in 65 bronz på läder. Helt otroligt vacker. Perfekt storlek på klassiska 40. Tyvärr tillät ju inte semesterkassan att den följde med men vilken klocka!!!! Jag tittar själv även mot black bay och jag hade alla dagar valt Oris i detta ”vintagefack” som vi rör oss i
När kommer den släppas på bred front? Har bara sett någon webshop sälja den i brons än?!
Stort grattis! Fler bilder vore guld.Finally
![]()
Riktigt snygg! GrattisFinally
![]()
Bara av ren nyfikenhet, vilken precision har era Aquis? Min ligger på runt -8 till - 10sek per dygn. Har läst att sellita SW200-1 ska prestera inom +-20 sek så jag får vara nöjd med mitt resultat. Samtidigt har jag sett på utländska forum att många har klockor som ligger på +-2-4sek och jag blir därför nyfiken på hur era presterar![]()
Den är ju så ball! Grattis till den!
SnyggNytt sedan i måndags. Inte sett någon med den?![]()
Riktigt fin tavla på den!Många fina klockor i den här tråden!
Köpte min första Oris i förra veckan, Clipperton!
![]()
![]()
Fick den svarta för lite drygt 13 med lite rabatt.Snygg
Funderar på att köpa en.
Vad är Priset på om man får fråga.