Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok,bandet räcker gott och väl om man gör det till grova handleder.
- Har inte kortat mitt gummi, vet egentligen inte varför då jag tänker behålla klockan.
![]()
Du råkar inte ha en bild på lumen?En pilotklocka![]()
Jag är en länkälskare men den gör sig bättre på gummit tycker jag, jag gillar dock rött så kan vara det med.Länk på idag!!
![]()
Riktigt snygg med länkLänk på idag!!
![]()
Med rött gummi kommer sen till sitt rätta.Jag är en länkälskare men den gör sig bättre på gummit tycker jag, jag gillar dock rött så kan vara det med.
Tycker de va snyggare med länkenMed rött gummi kommer sen till sitt rätta.
Gillar den skarpt, får nog bli en sån nästa gång.Insert är så bra på denna,färgen skiftar endel i olika ljus från mörkgrå till ljusgrå nästan glittrig.
![]()
Första dagen med nya klockan och första Orisen. Över förväntan och märket som sådant är ju väldigt spännande har jag förstått först nu.
![]()
Har någon en Oris 65 med bronsbezel? Hur ser den ut efter ett tag? Lägg gärna upp bilder
Tack!, jag trodde att dom funnits lite längre, men lite patina har den ju fått redan!Här kommer en länk från Insta, en brons med lite patina. Nog det bästa du får då klockorna bara funnits någon månad.
https://www.instagram.com/p/Bx97M7jntWi/?igshid=1i6vxhk680whz
Tack!, jag trodde att dom funnits lite längre, men lite patina har den ju fått redan!
Okej, jag är sugen på den med svart innerring och stålboett. Ska gå och testa den och försöka byta bort min aquis. Kul att du är nöjd med din!@Mickef1 - min är som en helt vanligt Diver 65 i 40 mm och tror det är 47 mm L2L (kan vara 48, finns båda uppgifterna online). Tycker den sitter väldigt bra tack vare att den inte är så bullig och bra mått L2L. Kul med första klockan som har brons i länken och se vad tiden gör med den. Sen att boetten är i stål tilltalade mig mycket.
Kul den är ju också grym, finns en till salu på forumet nutill bra pris härOkej, jag är sugen på den med svart innerring och stålboett. Ska gå och testa den och försöka byta bort min aquis. Kul att du är nöjd med din!
Ja den är vacker tycker jag! Grymt, ska skicka ett meddelande till honomKul den är ju också grym, finns en till salu på forumet nutill bra pris här
https://klocksnack.se/threads/oris-65-40mm-prisbump-6-6.113821/
Är snittvärdet verkligen 31spd?Helt ok?
![]()