Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den med rött gummi finns på klockmaster för 15.550 kr.Varför är den på länk billigare än den med rött gummi?
Är den med gummi limited eller vad?
https://www.klockmagasinet.se/oris-aquis-date-01-733-7730-4153-07-8-24-05peb
Såg det,men har beställt en Relief med rött gummiDen med rött gummi finns på klockmaster för 15.550 kr.
Jag vet att klockmagasinet hade ett svart gummi inkl. viklås i lager:Har en grön aquis date med länk, tänkte handla in ett svart gummi, förslag på varifrån??
En pilotklocka![]()
Ja. Movember edition.Den där är riktigt fin, är det den svarta tavlan?
Skoj att du gillar den
Är det bara jag som tycker Orisgummit luktar en hel del?
![]()
Skönt detLuktar en del i börjar men försvinner med tiden.
Den kommer ut i juni. Om de inte svarar på mail kan du ringa dem och säga att du är intresserad. Då ringer dom dig när de har fått in den.Sjukt sugen på den nya Aquis Clean Ocean som introducerades nyligen. Den + stranden och sena sommarkvällar känns som en direkt win.
Mailat klockmaster ang tillgängligheten men ej fått svar, än. Någon här som beställt en, eller vet hur läget ligger till?
![]()
I Juni har jag fått svar!!Sjukt sugen på den nya Aquis Clean Ocean som introducerades nyligen. Den + stranden och sena sommarkvällar känns som en direkt win.
Mailat klockmaster ang tillgängligheten men ej fått svar, än. Någon här som beställt en, eller vet hur läget ligger till?
![]()
Kan det vara min gamla? Riktig bra hur som helst!El Hierro!!![]()
Denna bytte jag mot en Aquaracer för några årsedan,undra hur den blir med röda bandet?Kan det vara min gamla? Riktig bra hur som helst!![]()
Jag försökte skaffa rött band till min men ad sa att det inte passade.Denna bytte jag mot en Aquaracer för några årsedan,undra hur den blir med röda bandet?![]()
Inte testat,men tror inte det är samma för länkarna passar ju inte på nya och gamla?Jag försökte skaffa rött band till min men ad sa att det inte passade.
Testa! Hur blir reliefen på svart band?