Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gjorde du jäkligt rätt i att inte göra... Eller ja... Bra gjort helt enkelt, sjukt cool. Grattis!Kunde inte hålla mig när jag fick första tjing på en Deep Blue från min AD
![]()
![]()
Testar lite olika band till nykomlingen![]()
Härligt! Riktigt vacker urtavla.Kunde inte hålla mig när jag fick första tjing på en Deep Blue från min AD
![]()
Provade den där förut, den såg väldigt liten och "mesig" ut bland alla andra Orisar. Den gjorde sig dock mycket bättre när man väl hade den på armen.
+1Ja men det är ju det som är det härliga med den, efter en kort tid på handleden kan jag konstatera att det är den skönaste klockan jag har. Tropicbandet är helt underbart!
Tvivlar jag inte en sekund på faktiskt. När jag såg den först tyckte jag inte om hur den såg ut, den växer dock på mig!Ja men det är ju det som är det härliga med den, efter en kort tid på handleden kan jag konstatera att det är den skönaste klockan jag har. Tropicbandet är helt underbart!
Gör du rätt i![]()
Testar lite olika band till nykomlingen![]()
Tjusigt!Ännu en Oris har landat. Känner mig nöjd med denna trio. Något för alla lägen.![]()
Fattar inte heller...hade varit kul att veta. Googlade runt lite men det jag hittade är bara samma info som i boken..Jag håller på att läsa "The Oris Handbook" och där stötte jag på ett påstående som jag inte riktigt kunde förstå...
Man sa att man utvecklat en unik "safety clasp" som gör att klockan inte kommer att trilla av armen trots att låset skulle gå upp. Jag förstår det inte riktigt, kan någon förklara?
Vad mystiskt! För om Oris har en sådan bra lösning så känns det som att man vill nämna det mer än i förbigående...Fattar inte heller...hade varit kul att veta. Googlade runt lite men det jag hittade är bara samma info som i boken..
Har ett, får ta och testa nästa gång jag har det på, men inget jag lagt märke till innan.Vad mystiskt! För om Oris har en sådan bra lösning så känns det som att man vill nämna det mer än i förbigående...
Grattis till en grym klocka!Har ett, får ta och testa nästa gång jag har det på, men inget jag lagt märke till innan.
Hoppas du blir nöjdGrattis till en grym klocka!
Gör det!
Förhoppningsvis så har även jag min inom en vecka!
Vad roligt att höra! Jag tror verkligen att jag kommer att bli nöjd!Hoppas du blir nöjdHaft min i ett och ett halvt år nu och är fortfarande riktigt nöjd! Har både länk och gummi till min Aquis, rekommenderar att skaffa det om du känner att den ska stanna. Kul att kunna variera lite.
HärligtVad roligt att höra! Jag tror verkligen att jag kommer att bli nöjd!
Så är tanken, ska jag vara ärlig så passade jag på att beställa till gummit när jag ändå var igång
Vilken färg på beselen har du?
Snyggt!HärligtHar den blåa!