Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut att sitta bra. Tack för trevlig affär (trots teknikstrul). Hoppas du blir nöjdDå är man en stolt ägare till sin första Oris.
![]()
![]()
Nice! Själv ska jag dock köra "date" varianten och med stållänk.Då är man en stolt ägare till sin första Oris.
![]()
![]()
Det där måste vara den mest lättlästa urtavlan jag sett. Grymt stilren och praktisk. Snygg bezel också, med de sneda linjerna. Är det lume på den?Då är man en stolt ägare till sin första Oris.
![]()
![]()
Kan bidra med en bild på lumen (samma klocka)Det där måste vara den mest lättlästa urtavlan jag sett. Grymt stilren och praktisk. Snygg bezel också, med de sneda linjerna. Är det lume på den?
Jag funderade på endast date, men föll för den större storleken på mina ganska kraftiga handleder. Kommer antagligen att komplettera med standardlänken som är riktigt snygg!Nice! Själv ska jag dock köra "date" varianten och med stållänk.![]()
Ja, har nog handleder modell mindre så date varianten satt klockrent på mig när jag testade den i butik för några veckor sen.Jag funderade på endast date, men föll för den större storleken på mina ganska kraftiga handleder. Kommer antagligen att komplettera med standardlänken som är riktigt snygg!
Ser perfekt ut!Ja, har nog handleder modell mindre så date varianten satt klockrent på mig när jag testade den i butik för några veckor sen.
Den större vart lite stor...
![]()
Eller hur!Ser perfekt ut!
Nytt gummi dök upp idag.
![]()
Stort tack till Klockmaster Globen, och Svante för bra service.
Äh, va fan. Vitt funkar väl till allt?Riktigt snyggt med vitt gummi. Undrar om det skulle funka till min med orange index... får kanske ändå nöja mig med ett svart och ett orange gummi![]()
Nej, du tänker på avundsgrön.Äh, va fan. Vitt funkar väl till allt?![]()
Är du i tagen att köpa en eller nåt du funderar på framöver?Eller hur!![]()
Kul att du frågar. Ska faktiskt åka och besöka Klockmäster i Mall Of Scandinavia i eftermiddag och ev. slå till.Är du i tagen att köpa en eller nåt du funderar på framöver?
Stort grattis till en mycket fin klocka!Sådärja!![]()
Tack, sjukt nöjd! Men i vanlig ordning gjorde man länken lite kort. Tbx och fixa... ☺Stort grattis till en mycket fin klocka!
Grattis! Den är riktigt bra! Blir sugen på en egen när jag ser din.Sådärja!![]()
Tackar! Sjukt nöjd. Är ju dock min första lite schysstare klocka så har ju inte så mkt att jämföra med men men, snygg är den. ☺Grattis! Den är riktigt bra! Blir sugen på en egen när jag ser din.