• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Oristråden!

20170618_161528.jpg
20170618_161545.jpg
20170618_161605.jpg

Jag funderade på endast date, men föll för den större storleken på mina ganska kraftiga handleder. Kommer antagligen att komplettera med standardlänken som är riktigt snygg!
Ja, har nog handleder modell mindre så date varianten satt klockrent på mig när jag testade den i butik för några veckor sen. :)
Den större vart lite stor...
Oris20170126.jpg

Riktigt snyggt med vitt gummi. Undrar om det skulle funka till min med orange index... får kanske ändå nöja mig med ett svart och ett orange gummi :D

Halloj Orisfantaster :)
Jag är ständigt på jakt efter en liten dykare. Men insett att det finns tamejtusan igen mindre än 36 mm..
Så detta leder mig alltså till denna tråd..
Finns någon här som har/har haft/provat en Oris Aquis date 36 mm och kan slänga upp bild samt berätta lite om den? Hur känns den? Storleksmässigt?
(Ja jag måste ta mig till AD och testa givetvis:))

Hej!
Har spanat in nya Oris ChronOris date och tycker att den är riktigt häftig. Jag undrar om AD's har börjat sälja den? Om inte, är det någon som vet när klockan släpps?
Tacksam för svar! :D

Tillbaka
Topp