Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hämtade ut en till oris till mig och även den jag beställde till tjejen.
![]()
Fin kombo!Hämtade ut en till oris till mig och även den jag beställde till tjejen.
![]()
Superfin den där! Är det 40mm eller vågade du dig på 36:an? Pris?
Fin kombo!
Japp, den är riktigt fin!Helt ärligt så visste jag inte att den kom i 36mm. Så körde på en 40mm, det sitter bra på mig. Pris så kan jag nog tänka mig runt 18k är det bland det billigaste jag hitta på nätet. Om du inte vänder dig till Chron. Sugen eller ?
Man tackar![]()
ah den är riktigt fet faktist.Är Clipperton tavlan så levande som den ser ut på bild? Magiskt isåfall =)
Är Clipperton tavlan så levande som den ser ut på bild? Magiskt isåfall =)
Ja den är jättefin. Oris har verkligen gjort en homerun med senaste Aquis-linjen. Mer bang for buck får man leta efter. Haft en Clipperton tidigare. Här min Hulquis:Är Clipperton tavlan så levande som den ser ut på bild? Magiskt isåfall =)
Superfin den där! Är det 40mm eller vågade du dig på 36:an? Pris?
Helt ärligt så visste jag inte att den kom i 36mm. Så körde på en 40mm, det sitter bra på mig. Pris så kan jag nog tänka mig runt 18k är det bland det billigaste jag hitta på nätet. Om du inte vänder dig till Chron. Sugen eller ?
Man tackar![]()
Är Clipperton tavlan så levande som den ser ut på bild? Magiskt isåfall =)
Riktigt läcker. Finns på Malmbergs Linköping också, även 65-bronsarenJa i princip!
Trodde att det skulle vara stor skillnad innan dom fick in den på Becks här i Norrköping.
Vart positivt överraskad minst sagt!
Den kom endast i 40, vad har du fått 36 ifrån?
Riktigt läcker. Finns på Malmbergs Linköping också, även 65-bronsaren![]()
Nja, du måste nog ha läst fel.Skulle inte nya divers 65-bronsaren komma i 36mm också? Har för mig att jag läste det men jag kanske är helt ute och cyklar..
https://www.fratellowatches.com/oris-divers-sixty-five-bronze-bezel/ Ska finnas i båda storlekarnaNja, du måste nog ha läst fel.
Skulle inte nya divers 65-bronsaren komma i 36mm också? Har för mig att jag läste det men jag kanske är helt ute och cyklar..
https://www.fratellowatches.com/oris-divers-sixty-five-bronze-bezel/ Ska finnas i båda storlekarna
Det är då man vet att man har haft semester, precis som det ska varaSorry, semestern tar tydligen hårt. Ni har rätt, jag har fel.
Tillkommer 1495 för intyg o frakt.Om någon er sugen på en ny Oris så säljer mywatch den blåa på gummi for 12100kr og den gröna på gummi for 12500kr med rabattkoden lager10. Rett bra pris.
Det er bare å välja vanlig frakt utan värdeintyg så tilkommer det inget. Absolut inte värt 1500kr.Tillkommer 1495 för intyg o frakt.
Så långt tittade jag ejDet er bare å välja vanlig frakt utan värdeintyg så tilkommer det inget. Absolut inte värt 1500kr.
Hehe, ikke sett et så lavt pris tidligere iaf så synd at jeg ikke skal/kan kjöpe noe nytt just nu.Så långt tittade jag ejbra pris!!
Mycket bra pris hos svensk återförsäljare. Nästan så att jag lägger ytterligare en Aquis till samlingen.Om någon er sugen på en ny Oris så säljer mywatch den blåa på gummi for 12100kr og den gröna på gummi for 12500kr med rabattkoden lager10. Rett bra pris.
Gråhandlare, inte svensk ADMycket bra pris hos svensk återförsäljare. Nästan så att jag lägger ytterligare en Aquis till samlingen.
Skrev medvetet återförsäljare och inte AD. Finns fördelar med att företaget ligger i Sverige.Gråhandlare, inte svensk AD
En återförsäljare har ingått ett avtal med leverantör, det har inte en gråhandlare gjort.Skrev medvetet återförsäljare och inte AD. Finns fördelar med att företaget ligger i Sverige.