Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
du kunde inte släppa den va?Dagens 65a!
![]()
Nej, den är för bra. Charmig och bekväm klocka!du kunde inte släppa den va?![]()
haha jag förstår dig. riktigt mysig vintage känsla.Nej, den är för bra. Charmig och bekväm klocka!![]()
Vet inte om det är klockorna själv, ditt val av band, din fotografi, eller något annat, men dina klockbilder ser alltid så otroligt varma och mysiga ut! Gillar starktSom traditionen bjuder ska nu min Pointerdate få räkna ner det återstående året.![]()
Tack! Kul att du gillar bilderna. Jag tycker det är lite sport att få till riktigt bra bilder, ibland använder jag systemkamera och jag redigerar nästan alltid i Lightroom för att få rätt känsla och stil.Vet inte om det är klockorna själv, ditt val av band, din fotografi, eller något annat, men dina klockbilder ser alltid så otroligt varma och mysiga ut! Gillar starkt![]()
Mycket fin bild (och klocka såklart) som nämnts ovan redanSom traditionen bjuder ska nu min Pointerdate få räkna ner det återstående året.![]()
Hello Orisar!
Har snöat in mig lite på stålvarianten av Cotton candy i grönt men är lite fundersam hur dom upplevs i kvalité jämfört med tex. Longines HQ eller Certina DS Action? Nån som äger både Oris och nån av dom andra?
Sitter nån på några bilder också så vore jag tacksam![]()
Har beställt den från Klockia idag faktiskt så ska klämma och känna lite på denDu har sett den finns billigt på ditur? (Typ 11k). Ett tips annars![]()
Hämtade klockan från Magnussons idag. Orkade inte jaga hem rätt skruv själv.Snyggt. Tack. Har ingen över dessvärre, så får kanske bli ADn då. Tänkte om det fanns nån dundersida som man missat (bra pris, snabb frakt, bra grejer, osv...)
Bra hints on Loctite. Så får det bli.
Hoppas du behåller den till sommaren, då kommer den vara i sitt esse!Efter några timmar på armen igår kväll och face up i klocklådan inatt så går den + 1 sekund. Får se hur det tar sig efter en hel dag på armen idag
Glad tor(i)sdag !
![]()
Absolut det kommer den varaHoppas du behåller den till sommaren, då kommer den vara i sitt esse!![]()
Helt rätt!Absolut det kommer den varatanken är att den ska liva upp bland mina andra klockor och agera sommardinka
![]()
Kör på! Har ägnat igenom tråden i väntan på att min 65:a skulle komma och bronsaren verkar jäkligt poppis.Helt rätt!
Var sugen ett tag på en cotton-candy i brons som sommarklocka. Får se om det kan bli till i framtiden![]()
Har en Oris med länk och jag gillar länken och spännetKör på! Har ägnat igenom tråden i väntan på att min 65:a skulle komma och bronsaren verkar jäkligt poppis.
Det jag måste vänja mig vid är det smala spännet, är ju bara 14 mm brett men å andra sidan blir det väldigt smidigt.