Nejdå, den är grym den medTack! Är fantastiskt nöjd. Inte ska man underskatta den svarta modellen inte haha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nejdå, den är grym den medTack! Är fantastiskt nöjd. Inte ska man underskatta den svarta modellen inte haha![]()
Kan tänka mig att den inte passar alla handleder dock... Är ju ganska storNejdå, den är grym den med![]()
Vad fick du ge för din?Tack, den är helt makalös
Mina handleder är 19,5cm, vilket gör mig glad, men inte min plånbok...Kan tänka mig att den inte passar alla handleder dock... Är ju ganska stor![]()
Haha kan tänka mig det. Skönt att kunna välja o vraka utan större förhinderMina handleder är 19,5cm, vilket gör mig glad, men inte min plånbok...![]()
16.800Vad fick du ge för din?
Jo så är det, handlar det om vintage ur dock så kan jag inte välja någotHaha kan tänka mig det. Skönt att kunna välja o vraka utan större förhinder
Sorgligt!Jo så är det, handlar det om vintage ur dock så kan jag inte välja något![]()
Har tyvärr inte sett någon Oris inhouse-kaliber här på forumet än men är imponerad av specen. Tyvärr något för stora för att jag helt ska gå igång. Klockmaster Globen är bra, kontakta dom så kan dom säkert svara på serviceintervall och pris.Vad tycker ni alla om kalibern 111? Fantastisk gångreserv men hur ser det ut med tidhållning och servicebehovet etc?
Låter som en bra idé!Har tyvärr inte sett någon Oris inhouse-kaliber här på forumet än men är imponerad av specen. Tyvärr något för stora för att jag helt ska gå igång. Klockmaster Globen är bra, kontakta dom så kan dom säkert svara på serviceintervall och pris.
Återkoppla gärna i tråden om du gör det.Låter som en bra idé!
Fusk! Jag fick lägga några hundralappar extra
Lädret var ju grymt65 Bronze Bezel (40mm)
![]()
Det är ju skandalFusk! Jag fick lägga några hundralappar extra![]()
![]()
Den där är ju riktigt fin!65 Bronze Bezel (40mm)
![]()
Ja, den är mycket mysig.Den där är ju riktigt fin!
Bättre än här
Debut i Oris tråden med Oris 65 Divers, fantastiskt bekväm och lättburen modell
![]()
Fantastisk! Referens?Tog av mig divern för ett dygn och insåg hur mycket jag fortfarande älskar den här klockan, sån sjuk glädje för en vettig peng är svårt att hitta.
![]()
Skärpning! Det är som jag skulle störa mig på mina ärr på knogarna efter all kampsport och klättring!Vet att jag inte bör men stör mig som f_n på den här repan på bandhornet...
![]()
Haha, jag vet!Skärpning! Det är som jag skulle störa mig på mina ärr på knogarna efter all kampsport och klättring!
It is just your mindsetHaha, jag vet!
Sånt har man ju också men det stör inte!![]()
En ärrad kropp kan man ta men en repad klocka, då kommer fan ångesten som ett brev på postenHaha, jag vet!
Sånt har man ju också men det stör inte!![]()