• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Dagens LP

raketa

Omega
sNTkrzm.jpg

Led Zeppelin III, utan tvekan det snyggaste omslaget. Riktigt feta låtar också.
 

Hubbatix

Cartier
Snurrar mycket hårdrock här hemma, Lamb of God, Slayer, Metallicas tidiga, Mastodon, AC/DC med Bon Scott, Maiden såklart, Accept, Parkway Drive, ABR, etc... Och givetvis husgudarna Black Sabbath, Ozzy era! Andra favoriter är ju Bowie, Queen, Bruce, Ebba och Thåström... Har lite klockbilder med konvolut som bakgrund:





100120101159kopiera1-1024.jpg


IMGP9939_redigerad-800.jpg


DSC_0022kopiera1024.jpg


DSC_0035kopiera1024.jpg


IMGP9987kopiera1024.jpg
 

Icaras

Rolex
Snurrar mycket hårdrock här hemma, Lamb of God, Slayer, Metallicas tidiga, Mastodon, AC/DC med Bon Scott, Maiden såklart, Accept, Parkway Drive, ABR, etc... Och givetvis husgudarna Black Sabbath, Ozzy era! Andra favoriter är ju Bowie, Queen, Bruce, Ebba och Thåström... Har lite klockbilder med konvolut som bakgrund:
Fin smak! Även jag ett stort fan av Metallicas tidiga, Bowie, Parkway Drive mfl :)

Här är två grymma plattor (bilder från tidigare i år) ;)

wolpBQk.jpg


TsEQlD8.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Visst var det härligt med knastret från vinylskivorna, länge leve 80-talet säger jag. Här kommer mera synth, detta är fransk synth när den är som bäst! Var på konsert på gamla idrottshallen i Örebro 83 eller 84 på dessa grabbar, ruggigt coolt. Efter det så började jag klä mig lite som Dominik Nicolas sångaren i INDOCHINE. :D.

DSC_6118_zps70d9f2ef.jpg
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Här har vi en svensk KLASSIKER, ruggigt bra skiva, är nog den bästa kan jag tycka LL. Tänk ifall man kunde gå tillbaka till 1981, man är 15 bast och toksynthare, blev jagad av punkjävlar och hårdrocksnissar :p. Tur att man var så bra tränad på den tiden, för dom fick aldrig tag på mig...
http://s646.photobucket.com/user/sjodahlwatch/media/DSC_6077_zpsa267b773.jpg.html]
DSC_6077_zpsa267b773.jpg
Du och Spencer66 kan ju sitta och mysa med varandra på nästa gtg ;)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Topp