Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Viktigt att kämpa på, har aldrig slutat bra dom säsongerna jag peakat tidigt. Det är ett maratonJag är aktiv men lyckas inte speciellt bra ändå Dåliga val har gjort att jag halkat efter. Men, säsongen är ju lång så bara att nöta på.
Men som du skrev, det blir kanske lite mer dynamiskt nu med skador, covid, avstängningar och inställda matcher så att det inte bara blir Salah & co som drar in poäng. Känns som alla har typ samma spelare i sina lag.Viktigt att kämpa på, har aldrig slutat bra dom säsongerna jag peakat tidigt. Det är ett maraton
Ja det har blivit lite väl tråkigt nu när samtliga lag i toppen har näst intill identiska trupper och alltid bindeln på Salah. Just nu väntar jag bara på att han ska åka iväg till AFCON så att det blir lite mer variation på kaptensvalen.Men som du skrev, det blir kanske lite mer dynamiskt nu med skador, covid, avstängningar och inställda matcher så att det inte bara blir Salah & co som drar in poäng. Känns som alla har typ samma spelare i sina lag.
Säsongens besvikelser hittills finns ju en hel del att välja på, men för mig är Antonio och Fernandes. Antonio som jag höll kvar alldeles för länge för jag trodde det skulle lossna för honom. Och Bruno som verkar vara oerhört frustrerad med det mesta. Och vad är grejen med anfallarna 2021? Finns ju knappt några. Än mindre skadefria och poänggörare? Sen hela Leeds, hela United och hela Everton osv. Lag som konstant underpresterar.
Nja, man får nog ändå bygga kring Salah
Helt galet vilken bredd City har i sin trupp och att spelarna verkar acceptera att sitta bänk en hel del. Inget stort fan av City i övrigt men där är dom överlägsnaCity…. igår: Bernardo ut efter 45 min. Inget speciellt från Laporte eller Dias. Sterling och Jesus vilas. Ändå 7-0 och FPL poäng från 8 olika spelare. Makalöst.
5 inställda matcher i helgen såg jag precis…Börjar ångra önskan om covidkaos i FPL, försökt sprida riskerna men det är svårt att planera när matcher blir inställda efter deadline. För tillfället känns det som att man bör försöka ha max två spelare från samma lag för att inte gå bort sig helt
utomhus också!?Nu åker excelarket fram, här ska vi utnyttja krisen!
Bor i Italien så det är 15’C och skinande sol på balkongen! Men hade nog suttit utomhus även om jag bodde i Sverige bara för att pina mig själv inför GW18…utomhus också!?
Jodå man kämpar på men det går ruttet.Dåligt tryck i tråden, hur många av oss är det som fortfarande kämpar på?
Är det dags för TC i helgen kanske?
Det har du rätt i, man lär inte sitta ensam på Salah. Däremot så är det kanske bäst så, känns som att det finns mer att förlora än att vinna med att TC:a någon annan.Jodå man kämpar på men det går ruttet.
Till helgen är det väl läge för TC. Problemet är väl att alla kommer köra chipet.
Gjorde en free hit nu i helgen, gick sämre än om jag hade behållit vanliga laget. Och då hade jag ändå 5 spelare som inte spelade alls. En bedrift!
Men om du körde FH nu så måste du väl ha lite hopp kvar ikväll?Jodå man kämpar på men det går ruttet.
Till helgen är det väl läge för TC. Problemet är väl att alla kommer köra chipet.
Gjorde en free hit nu i helgen, gick sämre än om jag hade behållit vanliga laget. Och då hade jag ändå 5 spelare som inte spelade alls. En bedrift!
Kämpar och kämpar... men jag gör iaf mina byten varje vecka. Corona förstörde lite säsongen för mig då planering inte spelade så stor roll under ett par veckor. Matcher ställdes in med kort varsel och utan någon riktig konsekvent linje vad som krävdes för att ställa in matcher.Dåligt tryck i tråden, hur många av oss är det som fortfarande kämpar på?
Är det dags för TC i helgen kanske?
Håller med om att coronan ställde till det, det ska löna sig att planera långsiktigt och ha koll på omständigheterna, denna gången var det bara tur som avgjorde.Kämpar och kämpar... men jag gör iaf mina byten varje vecka. Corona förstörde lite säsongen för mig då planering inte spelade så stor roll under ett par veckor. Matcher ställdes in med kort varsel och utan någon riktig konsekvent linje vad som krävdes för att ställa in matcher.
Till helgen blir det nog TC iaf.
Inte direktMen om du körde FH nu så måste du väl ha lite hopp kvar ikväll?
Tre spelare i United då alltså?Inte direkt
Speciellt tråkigt att corona spelade en så avgörande roll just denna säsongen när så få premiumspelare presterat.Håller med om att coronan ställde till det, det ska löna sig att planera långsiktigt och ha koll på omständigheterna, denna gången var det bara tur som avgjorde.
Verkligen! Jag har knappt haft en anfallare över 7,5 under hela säsongen och har ibland haft runt 10 på banken i brist på premiumspelare som lockar. Blir inte riktigt det pussel som det brukar bli för att få ihop budgetenSpeciellt tråkigt att corona spelade en så avgörande roll just denna säsongen när så få premiumspelare presterat.
Min känsla är att det är få säsonger det varit så många spelare i låg och mellanprissegmentet som gjort så mycket poäng och så få premiumspelare som gjort mycket poäng.
Pogba, DDG, Dalot samt Cucurella - blev några poäng till iallafall. Men överlag en förskräcklig omgång.Tre spelare i United då alltså?