• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Klocksnack's Fantasy Premier League

ArtVandelay

Panerai
2-Faktor
Blev ju en helt ok start på TC, det satt långt inne men ett mål och tre bonus blir 30p vilket iallafall jag är nöjd med efter en match. Mindre nöjd med faktumet att jag i sista sekund tog Jimenez istället för Weghorst…
 

Number 6

Omega
Blev ju en helt ok start på TC, det satt långt inne men ett mål och tre bonus blir 30p vilket iallafall jag är nöjd med efter en match. Mindre nöjd med faktumet att jag i sista sekund tog Jimenez istället för Weghorst…
Jodå helt ok, störigt dock att jag har Livramento på bänken. Vem kan tro att han ska dunka in 12p och Dias 1p
 

Number 6

Omega
Måste vara en skön upphämtning för din del efter en jobbig första. Ett till från Salah så hade jag varit nöjd, och tråkigt att tappa en bonus i sista minuten…
Yes! Men hade behövt lite mer skillnad dvs Salah på bänk för att ta in på alla…

tjatigt med 20p på bänk när man har Dias Bowen King osv helt menlöst men du hade väl Livramento du också - den såg man inte komma

nu blir det trixigt i kommande omgångar med spelare som inte spelar omg 27 v/s dubbla omg 28 och 29, man hade behövt ett par chip till🤪
 

Number 6

Omega
min plan var ju att differentiera, då typ 75% skulle köra Salah TC. Så det hjälper ju inte mig, som behöver komma ikapp, om jag också gör som alla andra. Därav Mané i hopp om att Klopp skulle vila Salah kanske med tanke på CL och cuper osv. Men, Klopp vilar ju sällan spelare. Det är faktiskt fascinerande hur han matchat Salah och Mane de sista säsongerna. Och hur lite skadade de har varit. Enda gången är väl när Ramos klippte honom i CL.

Nå, nu gick det ju inte hem. Men värt ett försök.

Men, nu är det trixigt IGEN med omg 27, 28 och 29. Lite fler chip hade behövts.
 

ArtVandelay

Panerai
2-Faktor
min plan var ju att differentiera, då typ 75% skulle köra Salah TC. Så det hjälper ju inte mig, som behöver komma ikapp, om jag också gör som alla andra. Därav Mané i hopp om att Klopp skulle vila Salah kanske med tanke på CL och cuper osv. Men, Klopp vilar ju sällan spelare. Det är faktiskt fascinerande hur han matchat Salah och Mane de sista säsongerna. Och hur lite skadade de har varit. Enda gången är väl när Ramos klippte honom i CL.

Nå, nu gick det ju inte hem. Men värt ett försök.

Men, nu är det trixigt IGEN med omg 27, 28 och 29. Lite fler chip hade behövts.
Ja det blir en utmaning att ta sig igenom gw27-30. Har WC kvar men bara ett FH, lutar ändå mot FH i 30 men då vet jag inte när jag ska dra WC. Det bästa hade väl varit FH27 och sen bygga inför 30 och dra WC i 31. Blir inte klok på detta
 

Number 6

Omega
Ja det blir en utmaning att ta sig igenom gw27-30. Har WC kvar men bara ett FH, lutar ändå mot FH i 30 men då vet jag inte när jag ska dra WC. Det bästa hade väl varit FH27 och sen bygga inför 30 och dra WC i 31. Blir inte klok på detta
Vadå, GW 30 och 31 är väl inget speciellt eller har jag missat nåt? Det är väl massa doubles i 28 och 29 men vad händer i GW30? Ser att Scouten skriver om den men jag kanske läser dåligt
 

ArtVandelay

Panerai
2-Faktor
Vadå, GW 30 och 31 är väl inget speciellt eller har jag missat nåt? Det är väl massa doubles i 28 och 29 men vad händer i GW30? Ser att Scouten skriver om den men jag kanske läser dåligt
GW30 är lika tom som mitt klockkonto. Det är bara sex lag som spelar, Villa, Arsenal, Leicester, Wolves, Brentford och Leeds
 

Number 6

Omega

Bilagor

  • 9BF328B4-4A68-4BCF-9B6D-9AB64B8750B3.png
    9BF328B4-4A68-4BCF-9B6D-9AB64B8750B3.png
    109.9 KB · Visningar: 5

Number 6

Omega
Kommer ställas in en hel del efter att 5e omgången i FA-cupen spelats, endast dom jag skrev ovan som garanterat kommer spelas. Kan bli någon mer match beroende på resultaten i omgång 5 men blankt kommer det ändå bli. Ett tips är att följa Ben Crellin på twitter, han har riktigt bra excelark
jahaaaa men vaf…. de är ju inte supertydliga med schemat!? Har aldrig varit så snurrigt innan men ok tack för twittertipset
 

a.i

Omega
2-Faktor
Snyggt! Men då blir det ingen FH i 27an, får du ihop 11 spelare?
Korrekt! Med nöd och näppe, Coufal ser ut att vara out så i sådana fall blir det Lamptey in som är min ende man som har match på bänken. Skör tråd men orkar inte ta massa minus, C på Fernandes alternativt Weghorst, DGW:n lockar givetvis:pompus:
 

ArtVandelay

Panerai
2-Faktor
Korrekt! Med nöd och näppe, Coufal ser ut att vara out så i sådana fall blir det Lamptey in som är min ende man som har match på bänken. Skör tråd men orkar inte ta massa minus, C på Fernandes alternativt Weghorst, DGW:n lockar givetvis:pompus:
Bra planerat för att få ihop det! Blir 10 gubbar för min del, hoppas iallafall på det men man vet ju aldrig med City. Weghorst får äran denna omgången, mest för att säkra upp mot alla andra
 

Number 6

Omega
Fasen, krångligt då. Har 5 spelare som definitivt inte spelar, samt ytterligare 2 som är tveksamma (Gray och King) och de möter MCI o MUN... Inte optimalt.
Det får blir WC idag.
 

Number 6

Omega
WC efter mången analys på ”jobbet” nu i e.m… och med gw 27, 28, 29 och 30 i åtanke. så man inte ska stå med byxorna nere igen… vad tycks
 

Bilagor

  • 239E1060-E02A-476F-839A-54578F85447D.png
    239E1060-E02A-476F-839A-54578F85447D.png
    156.8 KB · Visningar: 4

ArtVandelay

Panerai
2-Faktor
WC efter mången analys på ”jobbet” nu i e.m… och med gw 27, 28, 29 och 30 i åtanke. så man inte ska stå med byxorna nere igen… vad tycks
Jag var väldigt nära på att trycka igenom ett nästan identiskt WC men fegade ur i sista sekund. Hade både Wood och Willock men jag tror att de ser bättre ut i teorin än vad som kommer levereras på plan. Newcastle har ju visserligen sett fina ut det senaste men trots dubbla dubblar så känns det lite läskigt att satsa på dem. Kul med trippelt från Saints. Hade försökt få in Son på mittfältet också, även om det är försent nu…
 

ArtVandelay

Panerai
2-Faktor
Jag var väldigt nära på att trycka igenom ett nästan identiskt WC men fegade ur i sista sekund. Hade både Wood och Willock men jag tror att de ser bättre ut i teorin än vad som kommer levereras på plan. Newcastle har ju visserligen sett fina ut det senaste men trots dubbla dubblar så känns det lite läskigt att satsa på dem. Kul med trippelt från Saints. Hade försökt få in Son på mittfältet också, även om det är försent nu…
Men med tanke på att jag inte gjorde det så kommer det garanterat att gå jättebra för dig… 😅
 

Simpatico

Rolex
Blev en skjuta från höften omgång här. Får ta en smäll då jag inte körde WC eller FH denna gång. Har tio man på banan.
Har en känsla att dom kommer behövas längre fram.
Tisdag kväll så kommer domen om det var sunt eller dåraktigt. Just nu en dålig magkänsla.
Frågan är hur mkt poäng man tappar..
 
Topp