• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: Klocksnack's Fantasy Premier League

Men med tanke på att jag inte gjorde det så kommer det garanterat att gå jättebra för dig… 😅
Magpies känns ändå som lite på väg uppåt. Wood gör alltid mål men han har ju inte alls levererat i Newcastle så dags att göra nåt nu. Willock vete fan hur jag tänkte kring. Förmodligen att de spelar en massa bara. Kommer säkert inte att ge några poäng.

Lurade länge angående Spurs och jag kommer säkert ångra detta men de är för ojämna. Dessutom möter de en del jobbiga lag typ Hammers o United. Men visst idag hade man velat ha Kane o Son. Men jag vill ha lite cash kvar också så jag kan byta in nån premiumspelare omg 28 o 29.

Magpies känns ändå som lite på väg uppåt. Wood gör alltid mål men han har ju inte alls levererat i Newcastle så dags att göra nåt nu. Willock vete fan hur jag tänkte kring. Förmodligen att de spelar en massa bara. Kommer säkert inte att ge några poäng.

Lurade länge angående Spurs och jag kommer säkert ångra detta men de är för ojämna. Dessutom möter de en del jobbiga lag typ Hammers o United. Men visst idag hade man velat ha Kane o Son. Men jag vill ha lite cash kvar också så jag kan byta in nån premiumspelare omg 28 o 29.
Jag tar tillbaks allt jag sa…

Helt ok än så länge. Fingrade på James (C) men vågade inte chansa, Coutinho har ju gett bra utdelning än så länge så ska inte klaga

Bilagor

• 7D324664-54B5-4FB1-AAFC-5129BA182419.jpeg
    7D324664-54B5-4FB1-AAFC-5129BA182419.jpeg
    52.9 KB · Visningar: 4
Jaha, PL-torsdag och det gillar vi ju! Ikväll ska 10 av mina gubbar spela en andra gång i GW28. Får hoppas på ren o skär magi från stjärnor som Neves, Wood (vad har hänt med honom, spelar Howe honom som back eller) och co ikväll. -Så att bench boosten betalar sig! Kommer den ju inte att göra men hoppet är det sista som överger...

Satt på jobbet och försökte "excela" lite för GW29 och 30 men det gick ju tämligen åt skogen. Av uppställningen idag har jag 5 gubbar som spelar GW30. Två gratisbyten till GW29 och ett till GW30 gör att man kan få en trupp på 8 man, förutsatt att ingen blir skadad eller ställs över.

Här är mest känslan att man ligger efter hela tiden.
Dom spelarna man funderade på lyckas och dom man höll kvar underpresterar...
Nya tag till helgen igen.

Jimenez… skönt att ligga på -1 efter två spelade, synd att detta inte är golf
Ja igår gick ju inte riktigt som planerat... Kilman spelade inte alls. Neves ut efter 25 min. Sa med 3 insläppta. = 2p totalt.
Jag slapp ju minuset... Men ändå.

Dock rolig match att se. Leeds är ju Leeds... Tycker att Moutinho skulle haft rött också. Kanske även snubben i Leeds, Cresswell eller nåt.
Jimenez andra gula vete fan om det var så farligt, de krockade ju mer. Får hoppas på bättre utdelning idag!

Ja igår gick ju inte riktigt som planerat... Kilman spelade inte alls. Neves ut efter 25 min. Sa med 3 insläppta. = 2p totalt.
Jag slapp ju minuset... Men ändå.

Dock rolig match att se. Leeds är ju Leeds... Tycker att Moutinho skulle haft rött också. Kanske även snubben i Leeds, Cresswell eller nåt.
Jimenez andra gula vete fan om det var så farligt, de krockade ju mer. Får hoppas på bättre utdelning idag!
Börjar ju sådär bra med Ramsdale skadad

Trippeltransfer denna veckan in med Maddison Kane & Son var ju för ovanlighetens skull en fullträff även om
det kostade 8p. Ser att flera tog in dessa gubbar samt Saka, ni sitter alltså med chip kvar!?

Klarade mig helt ok utan FH denna omgången, skönt att ha kvar det till 33 eller 36an. Blev röda pilar men bara ner från 41k till 43k OR. Nu är det WC som gäller, extra kul under landslagsuppehåll så kan man pilla lite extra, kanske för mycket…

Jaha, är det någon här som är inne i FPL-zonen eller? Jag är det inte iallafall. Som Unitedfan gör det ju ont i princip varje helg och nu är man lika usel på FPL som Bruno är på att slå straffar. I helgen glömde jag till och med av Deadline för transfers. Obra helt klart. Men det är ju spännande i toppen!

Klart utanför zonen. tyvärr.
Den klassiska ett byte för mkt innan man spikar elvan. många poäng på bänken känns det som.

Cupen igång nu, möjlighet till revansch för ligans bottenskrap. Behövs lite extra motivation för att orka kämpa vidare sista omgångarna

Gick hyffsat denna veckan trots att man missade transfertiden och inte lämnade in det planerade Wildcardet.
Totalt 7 nollor på laget. surt.
Nåja nu är WC aktiverat inför sista omgången.

Tillbaka
Topp