• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Klocksnack's Fantasy Premier League

PtrkL

Panerai
2-Faktor
Japp, haha!
Jag startade McCarthy OCH jag hade Zaha i tankarna men dissade honom i min slutgiltiga trupp.
Skärmavbild 2020-09-12 kl. 16.32.52.png
 

Number 6

Omega
Hur man än gör blir det fel. Får nog hålla med om att denna säsongen är svårare än någonsin. Dels avsaknaden av publik som gör att fördel hemmaplan är mindre. Dels omklassificeringen av många FW till MF. Dels många ”billiga” som nu kostar 7-9m istället. Ruskigt svårt att få ihop en vettig elva på 100m.
Tänkte kört WC efter förra veckans fuckup, tur man inte gjorde det iallafall. Får hoppas att en av mina Sheffieldförsvarare inte spelar ikväll.
 

Number 6

Omega
Alltså vad händer?
Leicester klår City på bortaplan med 5-2 och sen åker på däng med 0-3 hemma idag mot Hammers?
Spurs gör sex baljor på United borta, 1-6?!
Villa leder med 7-2 mot Liverpool??
Känns som rena rama lotto hittills:hungover:
 
Senast ändrad:

Number 6

Omega
Hade varit fint med denna 3-4-3 uppställningen idag till 176p...

McCarthy SOU 9
Chilwell CHE 18 - Zouma CHE 13 - Cresswell WHA 12
Grealish AVL 24 - Rodriguez EVE 18 - Jorginho CHE 15 - Son TOT 17
Watkins AVL 19 - Wilson NEW 16 - Kane TOT 15

Snabbkoll på statsen, hela 15 spelare tryckte in 10p eller mer i veckans omgång!
Känns som all time high
 
Senast ändrad:
Topp