• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: Klocksnack's Fantasy Premier League

27EE8617-B24B-406F-A1A0-EAFCCAB2980E.jpeg

Svårt att sticka ut. Men hav tycker att jag chansade lite nu iaf

@Rootbjörn ja du har ju några som inte ägs av halva FPL populationen; edit: såg nu hur många som faktiskt har Foden och Darwin. Lite vågat med tanke på hur Pep roterar och vad Nunez kan ta sig för på planen😃
Dalot kan vara bra när han blir frisk

@Rootbjörn ja du har ju några som inte ägs av halva FPL populationen; edit: såg nu hur många som faktiskt har Foden och Darwin. Lite vågat med tanke på hur Pep roterar och vad Nunez kan ta sig för på planen😃
Dalot kan vara bra när han blir frisk
Så många lägen Darwin kommer till så måste det ringa snart..
Foden är min gubbe och fattar inte grejen med Jack…

@Simpatico körde du verkligen en free hit inför förra omgången? Det var ju fria transfers?

i övrigt känns det som om alla lag har samma spelare (igen)
Upptäckte det deadline dagen och har mejlat fantasy folket om att det var ett feltryck med anledning om att just
det var Free transfer. Måste varit bra trött när jag väl gjorde ombyggnaden av laget inför GW17.
Kan dock inte klaga på totalen den omgången. Mycket nöjd.

Okej, omgång 20 till helgen och dubbla matcher för Spurs, Palace, City och United. Problemet är att:
Spurs möter Arsenal och City.
City möter Spurs och United.
United möter City och Palace
Palace möter Chelsea och United.
Rörigt? Ja, men poängen var att alla fyra lag som har dubbelmöten möter jobbiga lag. Så hur går tankarna? Free hit anyone?

Inte med i KS liga men ligger strax under 150k efter att ha tappat en del.

Planer troligtvis en -8 hit för GW20 då det kommer bättre tillfällen för free hit och WC. Värt att satsa på City och United spelare, tvek på Spurs (exkl. Kane) och absolut inte Palace.

Måste bara säga det, ibland händer det att man får in en riktigt bra omgång.
Tack för det GW21 - totalt 104 poäng.
Ja du skuttade upp ordentligt i tabellen! Ändå kul att det är hyfsat jämnt (i KS FPL alltså).
På tal om lagen; Almiron förresten - har han haft sin lekstuga nu eller så man kan dumpa honom? Känns som om han och hela Magpies har överträffat sig själv..

Ja du skuttade upp ordentligt i tabellen! Ändå kul att det är hyfsat jämnt (i KS FPL alltså).
På tal om lagen; Almiron förresten - har han haft sin lekstuga nu eller så man kan dumpa honom? Känns som om han och hela Magpies har överträffat sig själv..
Tack, det blev ett hopp.
Har släpp Almiron inför nästa omg. Skulle dock inte bli förvånad om han vaknar igen.

…och där var man nere på jorden igen…

-panikdraget igår; satte Toney på bänken och in med Mitoma 5 minuter innan deadline. Klassiker✌️✌️✌️ Check på den ☑️
-bytte dessutom ut Bruno mot Mahrez pga dubbelGW så sannolikt startar inte Mahrez alls idag och byts in 3 minuter på onsdag. Medan Bruno gör hattrick på Elland Road. Lika givet som att påven har en lustig mössa.

…och där var man nere på jorden igen…

-panikdraget igår; satte Toney på bänken och in med Mitoma 5 minuter innan deadline. Klassiker✌️✌️✌️ Check på den ☑️
-bytte dessutom ut Bruno mot Mahrez pga dubbelGW så sannolikt startar inte Mahrez alls idag och byts in 3 minuter på onsdag. Medan Bruno gör hattrick på Elland Road. Lika givet som att påven har en lustig mössa.
Var ett bra drag det där. En ass på Mahrez så där direkt.

Många som sitter med högpoängare på bänken! Almiron, Toney, DeGea, osv… Så man ska inte gnälla inser jag.
Cosenza FF tar väl nästan priset🫢

Många som sitter med högpoängare på bänken! Almiron, Toney, DeGea, osv… Så man ska inte gnälla inser jag.
Cosenza FF tar väl nästan priset🫢
Sitter med almiron, de gea och pereira….. bänkade Kepa förra veckan för De Gea. Inte supernöjd.

Edit: haha det är jag:bag: gått från Top 100k till typ 250 på någon vecka. Nu hoppas vi att Ake är i frysfacket:angel:

Sicken sketomgång! På alla sätt! 0-7 sved ordentligt plus en usel FPL-omgång!
Förutom Hellacopters, Badanka och Addeee som alla gick bra: +70p alla tre. Addeee med endast 9 spelare också..
Anmärkningsvärt var väl de flestas bänkar!? Noble FC 28p, Viktoria Pilsner 27p osv.. De flesta har nån/några 10+ poängare på bänken

ja, väldigt märklig omgång @Number 6. Hade 13+11 på bänken som man inte vart nöjd med. Hade en tanke om att sätt C på
Salah men blev Martinelli som jag trodde var i form ist, skulle funderat ett varv till. Rekord för Salah och Utd som han brukar leka med ;)
Får trösta mig med att 7-0 är ett bestående minne.

ja, väldigt märklig omgång @Number 6. Hade 13+11 på bänken som man inte vart nöjd med. Hade en tanke om att sätt C på
Salah men blev Martinelli som jag trodde var i form ist, skulle funderat ett varv till. Rekord för Salah och Utd som han brukar leka med ;)
Får trösta mig med att 7-0 är ett bestående minne.
Jag hade tur att nästan alla valde lika uselt som en själv... men inte roligt att scora under genomsnittet
Ja 0-7 var bedrövligt. Dessutom såg jag matchen på lokala O'Learys (första denna säsongen) bland massa Liverpoolsupporters. Uh...

Tillbaka
Topp