Själv så boostade man med att sätta kapten på Salah då jag trodde det skulle lossna idag för han.Men seriöst. TAA går ut efter 58 min och trots 0-0 får man totalt 7p på tre man… I övrigt - skit å pannkaka, haha som vanligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Själv så boostade man med att sätta kapten på Salah då jag trodde det skulle lossna idag för han.Men seriöst. TAA går ut efter 58 min och trots 0-0 får man totalt 7p på tre man… I övrigt - skit å pannkaka, haha som vanligt
Jag bytte för första omgången till Haaland. Och nu gjorde han mål..:. Sicken spelare. Han slår ju nästan Ronaldos första säsonger i UnitedSjälv så boostade man med att sätta kapten på Salah då jag trodde det skulle lossna idag för han.
Bytte också till honom men blev lite besviken på att det bara blev ett mål och oavgjortJag bytte för första omgången till Haaland. Och nu gjorde han mål..:. Sicken spelare. Han slår ju nästan Ronaldos första säsonger i United
Blir väll tyvärr så att alla ha samma dyra spelare… stack ut med rashford som C förra omgången, men hålet löste 2 mål som vanligt… 95p är ändå okej men känndes som@Simpatico körde du verkligen en free hit inför förra omgången? Det var ju fria transfers?
i övrigt känns det som om alla lag har samma spelare (igen)
Så många lägen Darwin kommer till så måste det ringa snart..@Rootbjörn ja du har ju några som inte ägs av halva FPL populationen; edit: såg nu hur många som faktiskt har Foden och Darwin. Lite vågat med tanke på hur Pep roterar och vad Nunez kan ta sig för på planen
Dalot kan vara bra när han blir frisk
Upptäckte det deadline dagen och har mejlat fantasy folket om att det var ett feltryck med anledning om att just@Simpatico körde du verkligen en free hit inför förra omgången? Det var ju fria transfers?
i övrigt känns det som om alla lag har samma spelare (igen)
KlassikerFingertoppskänsla kallas det
Säkert sen till träning eller nåt. No compromise från Ten Hag, det gillar jag. Med lite tur så får han inte spela alls idag
Ja du skuttade upp ordentligt i tabellen! Ändå kul att det är hyfsat jämnt (i KS FPL alltså).Måste bara säga det, ibland händer det att man får in en riktigt bra omgång.
Tack för det GW21 - totalt 104 poäng.
Tack, det blev ett hopp.Ja du skuttade upp ordentligt i tabellen! Ändå kul att det är hyfsat jämnt (i KS FPL alltså).
På tal om lagen; Almiron förresten - har han haft sin lekstuga nu eller så man kan dumpa honom? Känns som om han och hela Magpies har överträffat sig själv..
Var ett bra drag det där. En ass på Mahrez så där direkt.…och där var man nere på jorden igen…
-panikdraget igår; satte Toney på bänken och in med Mitoma 5 minuter innan deadline. Klassiker Check på den
-bytte dessutom ut Bruno mot Mahrez pga dubbelGW så sannolikt startar inte Mahrez alls idag och byts in 3 minuter på onsdag. Medan Bruno gör hattrick på Elland Road. Lika givet som att påven har en lustig mössa.
nu blir man ju nästan sur att man inte satte honom som kaptenVar ett bra drag det där. En ass på Mahrez så där direkt.
Sitter med almiron, de gea och pereira….. bänkade Kepa förra veckan för De Gea. Inte supernöjd.Många som sitter med högpoängare på bänken! Almiron, Toney, DeGea, osv… Så man ska inte gnälla inser jag.
Cosenza FF tar väl nästan priset
Jag hade tur att nästan alla valde lika uselt som en själv... men inte roligt att scora under genomsnittetja, väldigt märklig omgång @Number 6. Hade 13+11 på bänken som man inte vart nöjd med. Hade en tanke om att sätt C på
Salah men blev Martinelli som jag trodde var i form ist, skulle funderat ett varv till. Rekord för Salah och Utd som han brukar leka med
Får trösta mig med att 7-0 är ett bestående minne.